1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های پایداری در خنثی کردن تهاجم فرهنگی موثر هستند

عکس‌های پایداری در خنثی کردن تهاجم فرهنگی موثر هستند

 

خبرگزاری فارس: یک هنرمند و عکاس دفاع مقدس گفت: در زمینه تهاجم فرهنگی، عکس می‌تواند با انعکاس حقایق، ایستادگی، پایداری و بزرگی مردم ایران را به نمایش گذارد.

مهرزاد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: در عرصه هنر و فرهنگ دفاع مقدس، عکس حرف نخست را می‌زند همانطور که در بخش دفاع مقدس مردمی‌ترین، رساترین و گویاترین ابزار بوده است.
وی ادامه داد: عکس در دفاع مقدس به جهت اینکه یک خاستگاه و بستر مردمی داشته است، توانسته در دفاع مقدس ایفای نقش کند و علاوه بر عکاسان و خبرنگاران، اکثریت رزمندگان یک دوربین عکاسی همراهشان بود.
این هنرمند و عکاس دفاع مقدس بیان داشت: هنر عکاسی خیلی ارزان و قابل دسترس بوده و هشت سال دفاع مقدس فراگیر بود و اکنون هم می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.
وی افزود: در انقلاب‌های دنیا، جنگ‌ها و امروز، عکس هنوز حرف نخست را می‌زند و در سطح نخست وقایع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارد، گویاترین زبان است و نیازی به تفسیر و توضیح ندارد.
ارشدی خاطرنشان کرد: عکس دفاع مقدس و عکس‌های دیگر یک روشنگری در جنگ نرم است و می‌تواند بدون شرح در مقابل حرکت‌های نرم عرض اندام کند.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست