1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان اردوی جشنواره بین‌المللی عکس شیراز امروز اعلام شد

عکاسان اردوی جشنواره بین‌المللی عکس شیراز امروز اعلام شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز خبر داد؛

راه‌یافتگان به اردوی چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس “شیراز امروز” مشخص شدند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: اسامی راه یافتگان به اردوی چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس “شیراز امروز” اعلام شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از تارنمای خبری شهرداری شیراز، هاشم مظاهری‌زاده با اشاره به دریافت رزومه از بیش از هزار عکاس برای شرکت در اردوی جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز”، اظهار داشت: از این تعداد ۸۰ عکاس داخلی و ۳۰ عکاس خارجی به اردو دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور سهولت برقراری ارتباط عکاسان غیرشیرازی با موضوع برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از عکاسانی که روزمه خود را ارسال کردند، واجد شرایط بودند اما به دلیل محدودیت های معمول چنین رویدادهایی، امکان پذیرش تعداد بیشتر را نداشتیم.

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز” با اشاره به سهمیه بندی راه یافتگان به سه دسته: نوپا، کم تجربه و با سابقه، گفت: این دسته بندی با توجه به سیاستگذاری جشنواره انجام شده که با اعتقاد به اهمیت هنر عکاسی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه، از همان دور نخست، ترغیب و تشویق عکاسان جوان و کمک به رشد استعدادهای آنها را به عنوان یکی از اولویت های جشنواره مشخص کرده و با برپایی نشست ها و کارگاه های آموزشی، مستر کلاس حرفه ای و … در راستای تحقق این هدف گام برداشتیم.

مظاهری‌زاده با بیان اینکه اسامی راه یافتگان به اردو در سایت جشنواره به آدرس festivals.shiraz.ir  اعلام شده است، اظهار داشت: عکاسان شیرازی برای شرکت در بخش شهرنگار جشنواره باید در تاریخ های ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت همزمان با عکاسان ملی و بین المللی با حضور در دبیرخانه جشنواره نسبت به ثبت نام اولیه و رجیستر دوربین خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام چهارمین دور جشنواره بین المللی عکس “شیراز امروز” تمدید نمی‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره ۱۵ اردیبهشت است.

گفتنی است دبیرخانه جشنواره با شماره تماس ۳۲۲۲۹۸۲۳ در ساعات اداری پاسخگوی سوالات علاقمندان می‌باشد./

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «پاره های زمین» در مشهد
پسین
یک اثر کپی چیست؟ / جعل و هویت سازی کاذب آثار هنری در ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست