1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان از همسر فداکار همکارشان تقدیر کردند

عکاسان از همسر فداکار همکارشان تقدیر کردند

در چهارمین گردهمایی عکاسان به واسطه دعوت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در حرکتی نوین پس از اعزام به قید قرعه ی چندین عکاس به سفر حج و مشهد مقدس از همسر مهربان و پر تلاش هنرمند عکاس کورش امام – سرکار خانم افتخاری – تقدیر به عمل آمد.

مدیر عامل انجمن – سید عباس میر هاشمی – با تشویق همگانی عکاسان سفر به مکه مکرمه این بانوی افتخار آفرین و همسر عکاس ایشان را وعده کرد و همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در طی دیداری صمیمانه در منزل این عکاس به این وعده تحقق بخشید.

عکاسان این دیدار آقایان سید عباس میر هاشمی ، محمد حسین حیدری، محمود بدر فر ، سعید صادقی ، مجید ناگهی و مهدی سروری بودند.

“کوروش امام” هنر مند عکاسی است که در کارنامه هنری خود عکاسی و مشاوره در نشر کتاب “رویشی در سپیده” را که سراسر به موضوع بازسازی خرمشهر میپردازد دارد که در سال ۱۳۷۸ این اثر به مجموعه کتاب های عکس دار دفاع مقدس پیوست.

روابط عمومی انجمن از سایر عکاسان علاقمند به حضور در دیدارهای صمیمانه دعوت کرد تا آمادگی خود را جهت شرکت در چنین دیدار هایی اعلام نمایند

لازم به ذکر است به تازگی جمعی از عکاسان ، همراه با مدیر عامل و معاونت انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس با حضور در منزل عکاس بیعت همافران ، استاد حسین پرتوی با این عکاس پیش کسوت و موثر در عرصه بلوغ انقلاب دیدار نمودند .

پیشین
نصیر پور رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات شد
پسین
مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست