1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان ایرانی در جشنواره عکس پینگ یائو

عکاسان ایرانی در جشنواره عکس پینگ یائو

 عکاسان ایرانی در جشنواره عکس پینگ یائوتنی چند از عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاه عکس شانزدهمین جشنواره عکس پینگ یائو با حضور در این جشنواره از نزدیک شاهد نمایشگاه این آثار بودند.

 

 
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از روابط عمومی موسسه تحریر کارگاه خیال در شانزدهمین جشنواره بین المللی پینگ یائو کشور چین ، شش نفر از عکاسان ایرانی حضور یافتند.

در این جشنواره که به صورت دو سالانه اجرا می شود عکس هایی با موضوع های مختلف از سایر عکاسان کشورهای دنیا شرکت کرده و برحسب موضوع ها با رای و نظر هیات داوران به نمایشگاه راه پیدا می کنند.

عکاسان ایرانی در جشنواره عکس پینگ یائو موسسه فرهنگی تحریر کارگاه خیال به عنوان نماینده ایرانی این جشنواره با ۴۵ قطعه عکس از ١٠ تن از عکاسان ایرانی در رقایب سال جاری این جشنواره شرکت نمود که کلیه آثار ارسالی به بخش نمایشگاه جشنواره پینگ یائو راه یافت.

مسئول گروه عکاسان ایرانی راه یافته به نمایشگاه اسامی صاحبان اثر در این دوره از نمایشگاه را به این ترتیب اعلام کرد: مهناز شفیعی، مرضیه ایوتین، افسانه مهدوی، نسترن فلاح، داریوش محمدخانی، همایون امیریگانه، مهدی معصومی گرجی، حجت ترصدی، اسحاق آقایی و حسین مظاهری.

در این دوره از جشنواره نشست عکاسی ایران با هدف معرفی آثار عکاسان ایرانی و عکاسان حاضر در جشنواره برگزار شد که پس از معرفی آثار عکاسان به پرسش ها و سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « انتهای زمین » به گیلان رسید
پسین
تصویر سال با ۲۲۲۲ تصویر درآمد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست