1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برتر جشنواره عکس وقف معرفی شدند

عکاسان برتر جشنواره عکس وقف معرفی شدند

عکاسان برتر پنجمین جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری در همدان طی مراسمی با حضور مدیر و دبیر جشنواره و عکاسان معرفی و تقدیر شدند.

ه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، عصر روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه جاری آیین پایانی پنجمین جشنواره عکس وقف چشمه همیشه جاری برگزار شد و در بخشی از این مراسم عکاسان برگزیده هیات داوران جشنواه معرفی و با اهدای جوایز تعهد شده در فراخوان از ایشان تقدیر به عمل امد.
در این مراسم رتبه نخست جشنواره را محمدرضا صالحی از اهواز ، رتبه دوم حمیدرضا امیری از همدان و رتبه سوم را امین برنجکار از شیراز از آن خود کردند.
همچنین بر اساس رای هیات داوران و تایید مدیر جشنواره عکس وقف ، از چهار شرکت کننده دیگر به ترتیب: جمشید فرجوند فردا از  بیجار ، سیدحسن فتاحیان از یاسوج ، مهدی مریزاد از تهران و امیر قادری از اراک  مورد تقدیر قرار گرفتند.

افتتاح نمایشگاه عکس های راه یافته به نمایشگاه پنجمین دوره جشنواره عکس وقف ، صبح روز مراسم با حضور مسعود زنده روح کرمانی نماینده هیئت داوران ، علی درستکار از هنرمندان سیما ، حجت الاسلام والمسلمین کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه ، محمد مهرابی رییس اداره ترویج فرهنگ وقف ، دکتر جعفری رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر و جمعی از دیگر مسئولین استانی و کشوری انجام گرفت.

مراسم آیین پایانی جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری فجر واقع در میدان آرامگاه بوعلی در شهر همدان با حضور هنرمندان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر برگزار شد. که اجرای این مراسم را علی درستکار از مجریان و کارشناسان سازمان صدا و سیما برعهده داشتند.

در بخش دیگری از این مراسم نیز از جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران که به پوشش اخبار جشنواره عکس وقف پرداخته بودند نیز تجلیل به عمل آمد.

آیین اختتامیه جشنواره عکس وقف در حالی انجام گرفت که تقدیر نامه ای از طرف انجمن عکاسان ایران به منظور قدردانی از برگزاری و اجرای جشنواره عکس وقف و همچنین حمایت از عکاسان برای حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی ریاست کل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صادر شده بود که حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اداره اوقاف استان همدان به نمایندگی از سوی ایشان این تقدیر نامه را دریافت کرد.

مدیریت اجرایی این جشنواره عکس با حجت الاسلام والمسلمین رضوی، معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه و دبیری این جشنواره عکس را لیلا یوسفی مسئول انجمن عکاسان استان همدان بر عهده داشتند.
عکس ها: رضا زنگنه

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یاد و خاطره «جزیره» وحید سهرابی در نگارخانه تابستان
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی از گل آفتابگردان معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست