1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برگزیده دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین معرفی شدند

عکاسان برگزیده دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین معرفی شدند

طی مراسمی در شهر قزوین ، با حضور داوران و کارشناسان و تنی چند از مدیران فرهنگی، عکاسان برگزیده دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور ، همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس و رونمایی از تمبر اختصاصی جشنواره برگزار شد.

 

در مراسم اختتامیه این رویداد ملی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ، داوران جشنواره ، هنرمندان و مسولان استانی برگزار گردید،همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس از تمبر اختصاصی این جشنواره در روز جهانی صنایع دستی نیز رونمایی شد.

 

در این مراسم شرکت کنندگان در ۴ بخش؛ فتوماراتن، معماری، موبایل و آرشیوی مورد تقدیر قرار گرفتند که در بخش فتوماراتن؛ سعید رنجبر، آرمان سرابی تبریزی و حنانه حیدری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین نسترن فرجاد پزشک و امیرحسین کمالی شایسته تقدیر شناخته شدند و حمیدرضا امیری متین، پیمان بالایی دوگاهه، مهرداد جبیب وند، رضا خالدی و عرفان سامان فر کاندیدای دریافت جایزه گردیدند.

در بخش معماری؛امیرحسین نجفلو شهپر، بابک آتشین جان و مجید حجتی برگزیده شده و علیرضا رحمانی و علیرضا فرصت کار شایسته تقدیر شناخته شدند،هم چنین مجید حجتی، مسعود طالبی، جواد عسگراوغلی، محمودرضا معین پور و مهرداد واحد یوسف آباد به عنوان کاندیدای دریافت جایزه معرفی شدند.

هم چنین در بخش موبایل؛ از سید علیرضا رجایی شوشتری، آیدا فرخاد رسولی و آیسان سبزعلی جماعت به عنوان برگزیدگان این بخش تقدیر به عمل آمد و هادی دهقان پور و حمیدرضا امیری متین به عنوان شایسته تقدیر معرفی گردیدند و علی جهان آرا، سجاد داد پور، هادی دهقان پور، سهیل فرجی و حمید سبحانی کاندیدای دریافت جایزه شدند.

در بخش آرشیوی نیز عکاسان پیشکسوت شهر قزوین؛ حمید صابری ها، محمد نیما و مجید کاشی ها شایسته تقدیر گردیدند.

گفتنی است که دومین دوره جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در قزوین با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر و حضور ۱۸۱ عکاس از سراسر کشور برگزار گردید.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور به مدت دو هفته با نمایش آثار راه یافته، کاندیدای دریافت جایزه، شایسته تقدیر و برگزیده ۴ بخش جشنواره شامل فتوماراتن، معماری، موبایل و آرشیو، پذیرای حضور علاقه مندان است.

عکس ها: دریافتی از دبیرخانه
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس و چیدمان «ای بسا آرزو که خاک شده» در گالری سیحون
پسین
کارگاه های آموزشی کریم متقی و فرشید احمدپور در سنندج برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست