1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برگزیده مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند

عکاسان برگزیده مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند

عکاسان برگزیده سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی شدند.
طی مراسمی در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان در عصر روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه جاری ، عکاسان برگزیده سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معرفی و تقدیر شدند .
سومین مسابقه عکس صنعت تاسیسات به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با حضور مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن به عنوان برگزارکننده مسابقه و اعضای هیات داوران برگزار شد ، اعضای گروه داوری هم حضور یافتند و پس از طی تشریفات معمول ، مجری برنامه عکاسان برگزیده را به جایگاه دعوت کرد و عکاسان عضو گروه داوری  با اهدای لوح و تندیس و جوایز هر یک از رتبه ها از ایشان تقدیر کردند .

 

« مهدی سروری » دبیر هیات داوران با ارایه بیانیه(+) به عنوان گزارش و تجمیع نظرات برگزارکننده، شرکت کننده و داوران در این مراسم ضمن ارایه شرح عملکرد داوری و آماری از تعداد فایل های رسیده و عکاسان شرکت کننده از استان های سراسر کشور ، نتیجه به دست آمده را قابل قبول دانست و این مقبولیت را پایه ای برای تلاش مضاعف دانست تا در ادوار بعدی بتوان شرایط حضور نگاه های تخصصی دیگر را جلب و جذب کرد .

سومین مسابقه عکس صنعت تاسیساتالهام محمدی نیز به عنوان دبیر همایش تکنولوژی بخار، کیفیت نمایشگاه عکس سال جاری را نسبت به تعداد فایل های دریافتی و تنوع نگاه در سالهای پیش موفق تر شمرد و ابراز امیدواری کرد با تبیین هدف و درک موضوع ، امکان زمینه سازی برای ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقه می تواند فراهم تر شود .

 

ایشان گزارش کار بخش عکاسی را اینگونه ادامه دادند که : گروه داوری متشکل از سیدمصطفی حسینی ، علی رضا شکاری و امیر شمشیری پس از مرور فایل عکس ها ، تعداد ۴۰۴ قطعه عکس را از ۶۵ عکاس مناسب حضور در جلسه ارزیابی و داوری تعیین کردند و در مراحل بعدی با بحث و بررسی دقیق و سنجش جوانب امر توانستند تعداد ۳۰ قطعه عکس از ۲۱ عکاس را شایسته حضور در مرحله نهایی و نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات تشخیص دادند .

پس از این نکات اسامی عکاسان برگزیدگان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات به این ترتیب خوانده شد :

رتبه نخست : مجتبی محسنی از شهر تهران ، لوح تقدیر، تندیس به همراه یک قطعه سکه بهار آزادی و یک قطعه ربع سکه.
رتبه دوم : صادق ذباح از استان خراسان رضوی (مشهد)، لوح تقدیر، تندیس به همراه یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و یک قطعه ربع سکه.
رتبه سوم : حمید سالاری از استان خراسان رضوی (نیشابور)، لوح تقدیر، تندیس به همراه دو قطعه ربع سکه بهار آزادی .
تقدیر ویژه : حامد نیستانی از استان خراسان شمالی (بجنورد)، لوح تقدیر، تندیس مسابقه و یک قطعه ربع سکه بهاری آزادی.

 

صنعت تاسیسات عکس برتر رتبه

عکاس: مجتبی محسنی، رتبه نخست سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

صنعت تاسیسات عکس برتر رتبه

عکاس: صادق ذباح، رتبه دوم سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

صنعت تاسیسات عکس برتر رتبه

عکاس: حمید سالاری، رتبه سوم سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

صنعت تاسیسات عکس برتر رتبه

عکاس: حامد نیستانی، تقدیر شده در سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات به این ترتیب معرفی شد : محمد آزادی احمدآبادی ، نیما ابوالقاسمی ، سیدحمید هاشمی ، مهسا مرادی راد ، صادق ذباح ، عرفان سامان فر ، محمد مرادی راد ، مهدی شهرابی ، امین برنجکار ، رامین الهی ، حامد نیستانی ، هادی دهقانپور ، حمید سالاری ، علی بهرامی نژاد ، حمیدرضا نوروزی ، ابراهیم باقرلو ، حامد فخاران ، عبدالرضا جمشیدی ، مجتبی محسنی ، مهرناز محمدی ، علی رضا شهنازی .
در حاشیه این مراسم تمامی ۳۰ قطعه عکس راه یافته عکاسان در سالن ورودی به نمایش گذاشته شد .
مطابق با نظر دبیر برگزاری مسابقه ، تمامی عکس های راه یافته به نمایشگاه (به جز دارندگان رتبه) از امتیاز کسب حق التالیف نیز برخوردارند .
در انتهای این مراسم، مهندس قربانعلی میرزازاده مدیرعامل شرکت پاکمن ، مهندس ستوده ریاست هیات مدیره ، مهندس منوچهری دانا مدیر ارشد ، فریده گل عضو هیات مدیره شرکت ، مهندس سهیل میرزازاده مدیر کارخانه تحقیق و توسعه و مهندس مهرابیان مدیر برنامه ریزی به عنوان برگزارکنندگان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات و مهندس الهام محمدی دبیر همایش تکنولوژی بخار به جایگاه دعوت شدند و لوح و تندیس و جوایز داوران را به عنوان عکاسان مجرب عرصه صنعت تاسیسات اهدا کردند .

اخبار و اطلاعات تکمیلی از سوی برگزارکننده بلافاصله پس از دریافت در بخش سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد .
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم اختتامیه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات « ایـنجـا » کلیک کنید .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گزارش اختتامیه دومین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق
پسین
بیانیه دبیر هیات داوران سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • مریم خداوردی
    ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷

    به آقای مجتبی محسنی بسیار تبریک عرض میکنم که رتبه نخست را بدست آوردند و همینطور آقای باقرلو که صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.
    موفقیت دوستان چیلیکی بسی جای افتخار و خرسندی دارد و آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی عزیزان را دارم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست