1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان تبلیغات، میهمان نخستین روز «ده روز با عکاسان»

عکاسان تبلیغات، میهمان نخستین روز «ده روز با عکاسان»

اولین روز «ده روز با عکاسان» با مشارکت انجمن عکاسانی تبلیغاتی و صنعتی ایران به بحث در مورد مشکلات و دغدغه های این شاخه هنری و سخنرانی دکتر مجید سرسنگی با موضوع «کپی رایت آثار هنری» برگزار می شود.

عکاسان تبلیغات، میهمان نخستین روز «ده روز با عکاسان»

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، اولین روز برنامه «ده روز با عکاسان» که دوشنبه، ۲۲ دی در خانه هنرمندان برگزار می شود، به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی اختصاص دارد.

از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز دوشنبه کارگاهی با عنوان «از ایده تا اجرا در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی» از سوی محمد کرور برگزار می شود.

در نوبت بعدازظهر نیز شهرام جعفری از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ با موضوع عکاسی تخصصی مواد غذایی و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۱۵ پانل «عکاسی حرفه‫ ای تبلیغاتی شیوه قرارداد، اجرای یک ایده عکاسی» با حضور داریوش کیانی، فرهود حقی و یداله ولی‫زاده برگزار می شود.

از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ هم دکتر مجید سرسنگی در مورد کپی رایت آثار هنری سخنرانی می کند.

در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی نگارخانه های خانه ی هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور نگارخانه ی بهار به انجمن عکاسان ایران، نگارخانه ی تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، نگارخانه ی نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، نگارخانه ی میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، نگارخانه ی پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، نگارخانه ی زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و نگارخانه ی ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در محل خانه ی هنرمندان ایران به نشانی: تهران، خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران، بلافاصله پس از دریافت، در بخش اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشین
برترین های نهمین جشنواره عکس خبری دوربین مشخص شدند
پسین
گزارش تصویری: گشایش سومین دوره ده روز با عکاسان(۲)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست