1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان حامی محیط زیست، میهمان لاله های واژگون

عکاسان حامی محیط زیست، میهمان لاله های واژگون

عکاسان حامی محیط زیست ، در قالب یک سفر آموزشی و تور عکاسی یک روزه عازم دامنه های سرسبز کوه های حومه شهرستان خوانسار می شوند تا از گل های لاله واژگون در این منطقه، دیدار کرده و به عکاسی بپردازند .
۸۶ومین تور عکاسی چیلیک با سفری شبانگاهی به سوی مقصد قصد دارد تا با محوریت موضوعی چون لاله واژگون که اعجابی در طبیت منطقه به شمار می رود از موضوع هایی چون قبرستان کهنه، سرچشمه، کوچه باغ ها دیدار و عکاسی کنند.

واحد برگزاری کارگاه آموزشی و تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی، در نظر دارد تا جهت دستیابی به بخش تکمیلی اهداف سفرهای گروهی با دومین دور برگزاری این تورها، تور عکاسی این رسانه را همراه همسفران علاقمند و عکاس به مقصد شهرستان خوانسار در استان اصفهان برگزار نماید .

تور عکاسی چیلیک لاله واژگون خوانسار بنا بر اهداف برنامه ریزی شده در این سفر که از شامگاه چهارشنبه ۲۲ اردی بهشت ماه آغاز می شود ، همسفران در برنامه ریزی دقیق و زمانبندی مناسب، تمامی زمان صبحگاهی تا بعد از ظهر روز پنجشنبه ۲۳ اردی بهشت ماه را به عکاسی گذرانده و مطابق با برنامه از سه ایستگاه موضوعی در عکاسی بهره مند شوند.

برنامه ریزی ۸۶ ومین سفر عکاسی عکاسان در این سفر به گونه ای است که همسفران، در ضمن عکاسی از موضوع های مستند و طبیعت و مناظر، در یک نشست عکاسی و گفت و گوی صمیمانه پیرامون موضوع نیز شرکت داشته و در نهایت به یاری خداوند، بعد از ظهر روز پنجشنه ۲۳ اردی بهشت ماه، به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تهران بازخواهند گشت.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همچنین لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و تنها توسط پایگاه عکس چیلیک بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری این تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران را تجربه خواهند کرد و در نهایت تمامی همسفران این تور نیز همچون سایر همسفران تورهای عکاسی چیلیک از امکان مشارکت در فعالیت های مربوط به همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک برخوردار خواهند بود.

تورهای آتی پایگاه عکس چیلیک با هدف عکاسی از: لاله های واژگون خوانسار، طبیعت سوباتان، برداشت شالی در مازندران، کویر ورزنه، آبشارهای جنگلی، پاییز گرگان، تاسوعا و عاشورای حسینی ، آبگیر چورت ، طبیعت جنگلی ماسال، جنگل های انزلی و کپورچال، کردستان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، شهرک تاریخی ماسوله، طبیعت آستارا و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ یا مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در تور عکاسی به مقصد اسالم – خلخال ایـنـجـا کلیک کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نخستین مجمع عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر
پسین
سومین نشست آشنایی با عکاسان پیشگام برگزار شد

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست