1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران پذیرش شدند

عکاسان دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران پذیرش شدند

بنابر اعلام دبیرخانه و ستاد اطلاع رسانی دومین جشنواره عکس نگاران در سیستان و بلوچستان ، عکاسان بخش اردویی جشنواره ی عکس نگاران پذیرش شدند
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی اردویی عکس نگاران عکاسان مدعو و آزاد بخش اردویی دومین جشنواره ملی عکس نگاران در محل دبیرخانه این جشنواره مورد پذیرش قرار گرفتند.
عکاسان با مراجعه به دبیرخانه،نسبت به تنظیم تاریخ دوربین خود اقدام و عکس شروع کار عکاسان، توسط دوربین هایشان ثبت و به دبیرخانه ی جشنواره تحویل گردید. عکاسان در گروه های چند نفره به شهرهای انتخابی شان اعزام شدند.
این اردوهای عکاسی در شهرهای زاهدان،زابل،خاش،سراوان و چابهار برگزار می گردد.


دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران با هدف ثبت تصاویر زیبا از استان سیستان و بلوچستان در آذرماه سالجاری در حال برگزاری می باشد.
استان سیستان و بلوچستان با موقیعت جغرافیائی خاص و فرهنگ و تمدن غنی و بافت بومی ویژه و جاذبه های طبیعی و بکر خود می تواند برای هنرمندان بخصوص هنرمندان عکاس موقیعت مناسبی برای به تصویر کشیدن همه ی زیبایی های این منطقه داشته باشد.
دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران توسط کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می گردد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست آموزشی «کریم متقی» در همدان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «پرده آخر» در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست