1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان شیرازی و زنجانی در سوگواره عکس با عاشورائیان برتر شدند

عکاسان شیرازی و زنجانی در سوگواره عکس با عاشورائیان برتر شدند

آئین اختتامیه هفتمین سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان و همچنین مسابقه ویژه عکس از مراسم اجتماع حسینه اعظم زنجان در محل سینما بهمن شهر زنجان برگزار شد و عکاسانی از شیراز و زنجان عناوین نخست سوگواره عکس با عاشورائیان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، عکسهای این سوگواره توسط رسول اولیازاده، حسن غفاری و محمود الحسینی مورد داروری و بررسی قرار گرفت.

داروان سوگواره عکس با عاشورائیان پس از بین دو هزار قطعه عکس رسیده به دبیرخانه سوگواره ۳۹ قطعه عکس را برای نمایش در نمایشگاه و همچنین داروری نهایی برگزیدند که در پایان ۱۰ عکس به عنوان عکسهای منتخب و برگزیدن نفرات اول تا سوم انتخاب شد.

در بخش سوگواره عکس با عاشورائیان عنوان نخست، لوح تقدیر و تندیس سوگواره همواره با ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد به "علیرضا عباسی" از شیراز رسید، عنوان دوم، لوح تقدیر تندیس سوگواره همراه با ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد را محمود بازدار از مشهد مقدس کسب کرد.

همچنین زهرا عبدالحسینی از تهران عنوان سوم، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد را در هفتمین دوره سوگواره عکس با عاشورائیان که بامسال برای نخستین بار به صورت کشوری برگزار شد، کسب کرد.

همچنین تیم داروی بخش مسابقه ویژه هفتمین سوگواره عکس با عاشورائیان در بخش ویژه که  متعلق به اجتماع عظیم حسینیه اعظم شهر زنجان بود. با تقدیر از فرید احدیان (فیلیمساز، عکیاس و هنرمند زنجانی) و میثم محمدی، "مرتضی الیاسی"(عکاس زنجانی) را به عنوان نفر نخست بخش ویژه هفتمین سوگواره عکس با عاشورائیان برگزیدند.

همچنین مهدی الماسی و بهرام محمدی نیز نفرات دوم سووم بخش ویژه هفتمین سوگواره عکس با عاشورائیان برگزیدند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست