1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان مدعو دومین جشنواره ملی عکس نگاران‎ در سیستان و بلوچستان

عکاسان مدعو دومین جشنواره ملی عکس نگاران‎ در سیستان و بلوچستان

با بررسی رزومه ارسالی متقاضیان شرکت در اردوی عکاسی سیستان و بلوچستان اسامی ۳۰عکاس مدعو دومین جشنواره ملی عکس نگاران‎ در سیستان و بلوچستان تعیین ومعرفی شد
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران، پس از اتمام مهلت ثبت نام،رزومه های ارسالی به این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت. در هنگام مطالعه و بررسی ثبت نام کنندگان و رزومه های عکاسان متقاضی شرکت در این جشنواره نکات زیر حائز اهمیت است:
از تعداد ۳۶۵ نفر ثبت نام کننده فقط تعداد ۲۱۰ نفر، شهر اردو را انتخاب و رزومه شان را در سایت بارگذاری نموده اند. این تعداد اختلاف نشان دهنده ی این است که تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان، یا شهر را انتخاب نکرده اند و یا رزومه شان را ارسال ننموده اند. برخی دیگر نیز در سایت تنها به ثبت نام و ایجاد صفحه ی کاربری اکتفا نموده اند که عملا فرصت خود را در ثبت نام اردوها از دست داده اند.
در مجموع عکاسان جامانده از ثبت نام کامل دقت لازم را در هنگام ثبت نام نداشته اند.
نکات مشروحه در بالا، بصورت شفاف در اطلاعیه شماره های ۱(+) و ۲(+) دبیرخانه این جشنواره بصورت عمومی اعلام شد و انتظار می رفت که عکاسان شرکت کننده خود را ملزم به رعایت مسایل اعلام شده نمایند.
با توجه به موارد بالا شورای اجرایی دومین جشنواره ی ملی اردویی عکس نگاران متشکل از مهدی نجارپیشه، محمود میربزرگ، صادق سوری و احسان صالحی، رزومه های ارسالی را بررسی نمودند و در نهایت تعداد ۳۰ عکاس جهت شرکت در اردوهای عکاسی این جشنواره انتخاب شدند.
اسامی عکاسان مدعو به اردوهای عکاسی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام می شود:
۱-سالار ارکان
۲-یوسف باقری
۳-مریم ترابی
۴-خشایار جوانمردی
۵-مجید حجتی
۶-ساجد حق شناس
۷-فرناز دمنابی
۸-هادی دهقان پور
۹-سحر رحمدل
۱۰-امین رحمانی
۱۱_عطا رنجبر زیدانلو
۱۲-سهیل زندآذر
۱۳-ارس زنگنه
۱۴-عرفان سامان فر
۱۵-مهدی(بردیا) سعادت
۱۶-حمیده سلیم نژاد
۱۷ -سمیرا غفاریان قالیباف
۱۸-خشایار فاضل کاشانی
۱۹-یوسف قاسمی
۲۰-صابر قاضی
۲۱-رامین کاکاوند
۲۲-امیرحسین کمالی
۲۳-ناصر محمدی
۲۴ علی میرزایی
۲۵-سیدعلی میرعمادی
۲۶-وحید مومن زاده
۲۷-مینا نوعی نوشهر
۲۸-احسان نیک فرجام
۲۹-علیرضا وحید
۳۰-علی اصغر یوسفی

۳۰ عکاس اعلام شده بالا می بایست در روز جمعه ۹ آذرماه سال جاری، جهت پذیرش به دبیرخانه این جشنواره به نشانی: زاهدان، بلوار خرمشهر، خرمشهر ۱۴،مجتمع فرهنگی هنری ارشاد،طبقه سوم،کانون عکاسان مستقل، مراجعه نمایند.
اردوهای این جشنواره از ۹ آذرماه تا ۱۲ آذرماه در شهرهای استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و عکاسان به شهرهای انتخابی شان اعزام خواهند شد.
همچنین عکاسانی که به صورت آزاد قصد شرکت در جشنواره را دارند، ضمن ثبت نام در سایت و تکمیل پروفایل شان، مشخصات خود را جهت صدور کارت و مجوز عکاسی از تاریخ ۴ تا ۷ آذرماه به دبیرخانه اعلام نمایند.
سایر اطلاعات و نکات مرتبط با دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه از طریق سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک و صفحه های این رسانه در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس اسحاق آقایی در صوفیای بلغارستان
پسین
کارگاه عکاسی مستند در محل کار و زندگی کارگران ماهیگیری برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست