1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان نخستین دور جشنواره ادواری تعاون معرفی شدند

عکاسان نخستین دور جشنواره ادواری تعاون معرفی شدند

عکاسان راه یافته به دور نخست جشنواره ادواری عکس تعاون معرفی شدند.
دبیرخانه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون با اعلام خبر داوری آثار دور نخست این جشنواره از برگزاری نشست ارزیابی و داوری عکس های دریافتی خبر داد.

فراخوان جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون در این نشست که بعداز ظهر روز دوشنبه ۱۸ خردادماه جاری با دعوت دبیر جشنواره از اعضای گروه داوری و کارشناس مفهومی آثار در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار شد، کاووس صادقلو ، محمدرضا بهشتی منفرد و منصوره معتمدی به عنوان اعضای گروه داوری و محمد نیک عهد بدون حق رای به عنوان کارشناس مفهومی آثار حضور یافتند و به امر ارزیابی آثار پرداختند.

در ابتدای این نشست ابتدا ” محمد نیک عهد ” درباره اهداف برگزارکننده از برگزاری چنین جشنواره ای گفت و در ادامه پس از خوانش مقدمه و مضامین منظور برگزارکننده در فراخوان، اذهان داوران گرامی را به مصداق عینی واژه “تعاون” در عکس ها توجه داد.
” مهدی سروری ” نیز به عنوان دبیر جشنواره بندهایی از ضوابط عمومی و بخش عکس را برای حاضرین خواند و حذف تعدادی از عکس های ارسالی شرکت کنندگان را به دلیل کم توجهی به محتوای مقررات اعلام شده به ویژه بند دوم مقررات عمومی و بند ششم از آیین نامه اختصاصی بخش عکس فراخوان دانست.
سپس آثار کارشناسی شده مفهومی، برای داوران نمایش داده شد و در نهایت پس از ساعت ها بحث و بررسی، بنا بر تبادل نظر با کارشناس، داوران با رای و نظر مستقل، تعداد ۲۷ قطعه عکس از ۲۴ عکاس را شایسته حضور در نمایشگاه نخستین دور این جشنواره تشخیص دادند.
دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون اسامی عکاسان راه یافته به نخستین دور برگزاری را به این ترتیب معرفی کرد:
عبدالرضا محسنی، افشین آذریان ، امین رحمانی ، داود کهن ترابی ، فاتح شافعی ، فاطمه سادات حجازی ، هادی کریمی ، جمشید فرجوندفردا ، محمود صادقی ، مازیار اسدی ، محمدرضا رحیمی ، مجتبی محسنی ، نیما مهدی پور ، عمران اشرلو ، پرویز گلی زاده ، پدرام اجتماعی ، پیمان حمیدپور ، پویا بیات ، سعیدرضا مقصودی ، سعید موسوی ، ساسان جوادنیا ، شاهو کریمیان ، شیرین غازی اصفهانی ، سلیمان گلی .

دبیرخانه جشنواره تاکید کرد: مطابق با بند چهارم از آیین نامه اختصاصی بخش عکس در فراخوان، راه یافتگان از تاریخ نشر این خبر در رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” حداکثر ۷۲ ساعت زمان دارند تا اصل فایل عکس راه یافته را در فرمت اصلی ترجیحا RAW و سپس JPG به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.
جشنواره عکس و پوستر تعاون در دومین دور برگزاری خود قرار دارد و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری رسانه های تخصصی عکس و عکاسی به محوریت ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون کرده است.
عکاسان و علاقه مندان می توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی و طرح پرسش با شماره دبیرخانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا شماره دبیر جشنواره: ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در ارتباط باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اعتراض عکاسان به نوع خبر رسانی نمایشگاه در مترو
پسین
برگزیدگان مسابقه آئین‌‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست