1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسی پاییزی عکاسان شهرستان اهر برگزار شد

عکاسی پاییزی عکاسان شهرستان اهر برگزار شد

تور عکاسی پاییزی با حضور تنی چند از اعضای انجمن عکاسان شهرستان اهر واقع در استان آذربایجان شرقی روز گذشته – جمعه – ۲۹ آبان ماه جاری برگزار شد .
IMG_20151121_102456 به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر ، در تداوم برگزاری سفرهای عکاسی، بعد از برگزاری مرحله نخست سفر عکاسی از عشایر قره داغ در منطقه ییلاقی هارنا ، در راستای ایجاد بستر مناسب برای خلق و تولید آثار ، دومین سفر گروهی عکاسی پاییزه جنلگهای ارسباران ، حاشیه رود ارس و روستای توریستی اشتبین با حضور جمعی از هنرمندان عکاس شهرستان اهر برگزار شد .

سفر عکاسی پاییزه از طرف انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر و با حضور سیزده نفر از عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی برگزار شد .

این سفر که با هدف « عکاسی از طبیعت جنگلهای ارسباران ، حاشیه رود ارس و بافت روستایی اشتبین و ثبت پرتره محیطی » تدارک دیده شده بود، اعضای انجمن عکاسان اهر در یک شرایط آب و هوایی پاییزی و در بعضی نقاط زمستانی با محوریت موضوع سفر به عکاسی پرداختند .

انجمن عکاسان اهرطبق روال برنامه های انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر مبنی بر بهره مندی از حضور اساتید عکاسی در سفرهای انجمن عکاسان اهر ، شرکت کنندگان در این سفر بصورت گروه بندی شده از تجارب اساتید عکاسی در فواصل برنامه های سفر بهره مند گردیدند.

اسامی عکاسان شرکت کنندگان در این سفر به ترتیب به این ترتیب معرفی شده اند : محمدرضا بهمرام ، معصومه فریبرزی ، افسانه رضایی فرد ، مریم رضایی فرد ، فرهاد زرگریان ، علی نوجوان ، توحید مهدی زاده ، هادی قلی زاده ، بهنام سرقینی ، سالار مسیب زاده ، حامد قاسمی ، محمدرضا گلی زاده  و پرویز گلی زاده .

برگزارکننده این سفر اهداف برگزاری مجموعه سفرهای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر را جذب و تربیت هنرمندان جوان عکاس و علاقمندان هنرعکاسی، شناسایی و پرورش استعدادها در محیطی سالم و صمیمی عنوان کرده است تا ضمن عکاسی ، با شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی توسط اساتید مجرب این هنر ، تجارب ایشان را افزایش دهد . همچنین اعلام شده است که پس از برگذاری جلسه نقد و بررسی آثار ، منتخبان این سفر ، معرفی خواهد شد .

منبع : پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « الفما » گیلان در اردبیل به نمایش درآمد
پسین
درج نام عکاسان ، تقدیرآفرین شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست