1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس هنرمند « محمدطاهر بهزادی » درگذشت

عکاس هنرمند « محمدطاهر بهزادی » درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس هنرمند « محمدطاهر بهزادی » در سن ۶۱سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این عکاس طی روز گذشته ۲۹ آذر ماه جاری در آغاز دهه هفتم زندگی عزم رحلت کردند و مقرر شده است پس از انجام مراسم تشیع، پیکر ایشان امروز جمعه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷ در بهشت زهرا(س) تهران طی مراسمی ساده و به دور از تشریفات، خاکسپاری شود.

مرحوم بهزادی متولد پاییز سال ۱۳۳۶ بود و در اوایل روزهای پیروزی انقلاب تهران را به مقصد مونترال کانادا ترک گفت و پس از چندین سال که به وطب بازگشت با بیماری «آفازیا»  همراه بود که در بیان و تکلّم و همچنین قدرت خواندن و نوشتن دچار عارضه ای مغزی شده بودند.
در سال ۱۳۷۰ به عنوان عکاس به جهاد سازندگی وارد شدند و سالها فعالیت هنری ایشان باعث شد که با نشریه هایی چون: روزنامه همشهری، مجله عکس، روز هفتم، جام جم، خرداد، امروز، سلام، ایران، توسعه، جوان، معادن، پیام زن، فردای بهتر، زن روز، رشد جوان، مشاور خانواده، اطلاعات اقتصادی، مجله LE MESSAGE، مجله ECHO OF ISLAM، روزنامه IRAN NEWS، کتاب ایران (کتاب مصوّر از فرهنگ ایران به همراه آثار بسیاری از عکاسان ایران)، واره ، موزه هایی در باد و… همکاری داشته باشند.

این عکاس فقید همواره بر عکاسی از چهره های کودکان و پیران و سالمندان تاکید داشت و تاکید می کرد: «اجتماع سراسر درس است؛ مثل آینه و من می خواهم مثل یک آینه همه چیز اجتماع را به عریانی تماشا کنم و به نگاه و ذهن تماشاگران بنشانم».

مدیریت، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » به نمایندگی از سوی عکاسان این رسانه، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی به محضر خانواده و همکاران این عکاس هنرمند و بااخلاق، سعادت و عاقبت بخیری برای بازماندگان و خانواده گرامی شان ، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن فقید سعید، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «بر مدار عدم» افشین آریافر در گالری گلستان
پسین
دومین رویداد هنری پاییز_برگ در میدان مشق برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست