1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکسهای مهدی معصومی گرجی در دانشگاه هنر ایتالیا

عکسهای مهدی معصومی گرجی در دانشگاه هنر ایتالیا

آکادمی هنر دانشجویان دانشگاه هنر کشور ایتالیا پذیرای تعدادی از عکسهای مهدی معصومی گرجی شدند.

مهدی معصومی گرجی ایتالیابه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، آکادمی هنر دانشجویان دانشگاه هنر شهر میلان در کشور ایتالیا با دعوت از مهدی معصومی گرجی پذیرای تعدادی از آثار این عکاس ایرانی شدند تا با نمایش این آثار در محل نگارخانه و سالن اجتماعات دانشجویان رشته ی ارتباط تصویری(گرافیک)، محیطی مناسب را برای گفت وگو و نقد و بررسی آثار این عکاس فراهم کنند.


این نمایشگاه که روز دوشنبه ۵ بهمن ماه جاری مصادف با ۲۵ ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ میلادی برپا خواهد شد دربرگیرنده آثاری با مضامین: ایران شناسی(اقوام و پوشش سنتی)، پرتره محیطی، طبیعت، معماری و مستند می باشد که در اغلب آنها عکاس با نگاهی فرم گرایانه و انتزاعی سعی در ارسال پیام و بیان مفهوم داشته است. در این برنامه بیش از ۷۰ قطعه عکس برتر از مجموعه آثار عکاسی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۰ این عکاس در قالب ارایه هایی سیاه سفید و رنگی دستاورد دوربین های فیلمی-آنالوگ- و دیجیتال به نمایش گذاشته می شود.
تمامی مراحل برنامه ریزی و هماهنگی این برنامه را در دانشگاه هنر شهر میلان، سارا جهانگیر عهده دار است.(+)
مهدی معصومی گرجی از سال ۱۳۷۳ در انجمن سینمای جوان فعالیت عکاسی خود را آعاز کرد و تاکنون ۲۶ جایزه ملی و بین المللی و ۵ عنوان نمایشگاه انفرادی داخلی و ۵ عنوان نمایشگاه گروهی خارجی در ۵ کشور را برای سوابق هنری خود رقم زده است.


انتشار دو عنوان کتاب عکس با عناوین: « مثل مه » که چندی پیش به چاپ رسید و « اینجا شهید آباد است » که در مرحله کسب مجوز چاپ به سر می برد ، در کارنامه تالیفات هنری این عکاس حضور دارد.
لازم به یادآوری است که مهدی معصومی گرجی در سال ۱۳۹۳ موفق شد از شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان درجه ۲ هنری را در رشته عکاسی را دریافت نماید. ایشان در حال حاضر به عنوان مدرس رشته عکاسی و مسئول خانه عکاسان در حوزه هنری استان مازندران مشغول به فعالیت است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« از عاشورا تا اربعین » در فرهنگسرای نور ابهر
پسین
آشنایی با عکاسان : « ارنست هاس »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست