1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. عکس‌هایی از طبیعت بی‌جان کتاب‌ها

عکس‌هایی از طبیعت بی‌جان کتاب‌ها

منبع: ایسنا –

 سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

یک عکاس مجموعه‌ای از عکس‌های طبیعت بی‌جان خود را با محوریت کتاب‌ها به‌نمایش گذاشته است.

مسیح موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی برگزاری تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی‌اش، اظهار کرد: ۱۸ عکس رنگی که هر کدام سه ادیشن دارد، در ابعاد ۳۰*۴۰ سانتی‌متر در نمایشگاه «خواب واژه» به‌نمایش گذاشته شده‌اند.

او ادامه داد: این عکس‌ها که با دوربین دیجیتال عکاسی شده‌اند، از طبیعت بی‌جان و با محوریت کتاب هستند. کتاب‌ها نیز به‌صورت ترکیب‌بندی‌های مختلف در آن‌ها به‌نمایش گذاشته شده‌اند. ۷۰ درصد عکس‌ها از دسته‌دوم فروشی‌های تهران، ۲۰ درصد از قم و ۱۰ درصد از تبریز هستند و فضاهای داخلی و خارجی را به تصویر کشیده‌اند.

این عکاس همچنین افزود: آماده شدن این مجموعه بیش از دو سال زمان برد. این عکس‌ها نگاه انتقادی صرف به وضعیت کتاب و مطالعه در کشور ندارند، بلکه ترکیب‌بندی‌های متفاوتی با محوریت کتاب را به مخاطب نشان می‌دهند. کتاب‌هایی که روی هم تلمبار شده‌ و خاک گرفته‌اند.

مسیح موسوی هنر خوانده و از ۱۶سالگی به‌صورت تجربی و به‌خاطر علاقه‌مندی‌اش عکاسی می‌کند. از عکس‌های او تا کنون چند نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار شده است.

نمایشگاه «خواب واژه» از ۱۹ تا ۲۷ دی‌ماه (به‌جز پنجشنبه‌ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «شماره شش» به نشانی خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، شماره ۲، طبقه همکف، میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

انتهای پیام

پیشین
داستان عکس؛ مسلخ پرندگان در فریدونکنار
پسین
«۱۰ روز با عکاسان» افتتاح شدفال عکس و سوژه شدن مسجدجامعی!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست