1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکس های « فراموشی » در نگارخانه ایده پارسی

عکس های « فراموشی » در نگارخانه ایده پارسی

نمایشگاه فراموشینمایشگاهی از اثار عکاسی پگاه قدیری با عنوان « فراموشی » از روز جمعه ۱۰ مهر ماه جاری در محل نگارخانه ایده پارسی گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، مجموعه عکس های « فراموشی » ، شامل ۸ قطعه عکس صحنه آرایی شده در اندازه ۸۰ در ۸۰ سانتی متر است .
کل مجموعه دارای داستانی است که قرار است در طول مدت زمان افتتاحیه در ۸ قاب خالی که در کنار هر عکس قرار گرفته است ، خط نگاری شوند و در آخر تمام داستان مجموعه خود را نمایان خواهد کرد.

داستان این مجموعه توسط « طلیعه لطفی زاده » نوشته شده و خط نگاره ها توسط هنرمند سینما و تلویزیون « رحیم نوروزی » در روز افتتاحیه و گشایش اجرا خواهد شد. عکس های این نمایشگاه نیز توسط « رضا موسوی » انتخاب شده است .

IMG_20150928_114313در بخشی از استیتمنت نمایشگاه عکس های « فراموشی » آمده است :

“صداها تو هم میپیچن. دیوارها دارن ترک برمیدارن. این همه تصویر. این همه صدا. حالا میفهمم وقتی دیوارهای ذهن توان نگه داشتن بار سنگین خاطره ها رو نداشته باشه، خاطره‌ها فرو میریزه، با هم یکی میشه و ترکیبی رو میده به اسم فراموشی. فراموشی پره از خاطره های در هم تنیده، انباشته شده. فراموشی فرآورده خاطره های لایه لایه شده است.

تارو پود زمان توی فراموشی گم می‌شه، خط زمان توی فراموشی تا بی‌نهایت کشیده میشه و دوباره به نقطه صفر برمی گرده.”
نمایشگاه عکس های « فراموشی » در نگارخانه ایده پارسی در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ مهرماه گشایش یافته و این مراسم تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های « فراموشی » در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه ایده پارسی  در تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان شهیدکلاهدوز، کوچه اله وردی آذر ، شماره ۲۸ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
راه یافتگان بخش عکس ­نوشت جشنواره­ عکس فیروزه معرفی شد
پسین
« در عمق صحنه » با آثاری از عکاسی تئاتر در نگارخانه مریم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست