1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فتوگرافیک های دو نگاه در کانون انصار

فتوگرافیک های دو نگاه در کانون انصار

نمایش آثار فتوگرافیک در کانون انصار بزودی افتتاح می شود؛

۱۵ تابلوی فتوگرافیک حاصل کار دو هنرمند جوان ایرانی در قالب نمایشگاهی با نام انسان معاصر در کانون انصار تهران به نمایش در می آید.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه هنر فتوگرافیک انسان معاصر با رویکرد نگاهی نو به معضلات انسان امروزی و سبک زندگی انسان امروز بر اساس ایده ی مشترک سجاد هاشمی و فهیمه پارساکیا از ۹ اردی بهشت امسال در کانون انصار آغاز می شود.

عکس گرافیک های سجاد هاشمی کانون انصارسجاد هاشمی یکی از برگزار کنندگان این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: زندگی انسان امروزی با موجی از تغییر و تحولات پرشتاب همراه شده است و این موضوع هم مزیت ها و هم مخاطراتی را برای دورنمای زیستن آدمی در این جهان به همراه داشته است که در نمایشگاه ” انسان معاصر” از دیدگاه هنر فتوگرافیک و از دریچه ای نو به این مساله  نگاه کرده ایم.

وی گفت: ژانر این نمایشگاه تلفیق هنرهای عکاسی و گرافیک است و در همه تابلوها تلاش شده است تا این تلفیق ، بستر تفسیری متفاوت از سوژه در ذهن مخاطب ایجاد کند.

هاشمی افزود: فتوگرافیک هنری با ظرفیت های فراوان است که به دلیل  عجین شدن عکس و گرافیک ، حس پیام رسانی مطلوب تری را به مخاطب ایجاد می کند.

سجاد هاشمی دانش آموخته کارشناسی رشته های گرافیک و عکاسی است که از سال ۱۳۸۵ بصورت حرفه ای وارد عرصه هنر و شاخه گرافیک و در سال ۱۳۹۱ وارد حوزه عکاسی حرفه ای شد.

سجاد هاشمی همچنین طرح هایی در عرصه برند سازی و هویت سازمانی شرکت ها و نام های تجاری مهمی را بر عهده داشته است، نمایشگاه عکس قاب های طلایی که سال گذشته برگزار و مورد اقبال جامعه هنری قرار گرفت ثمره برنامه ریزی و کارگردانی اوست و این بار هم بخشی از تابلوهای به نمایش درآمده در نمایشگاه انسان معاصر ، محصول هنر و نگاه  سجادهاشمی است.

فهیمه پارسا کیا، نیز دانش آموخته کارشناسی رشته گرافیک است، او فعالیت هنری خود را با گرایش به نقاشی و تصویر سازی آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی منشاء آموزش شمار قابل توجهی از کودکان و نوجوانان ایرانی شود، پارساکیا سعی دارد با تلفیق عکس و گرافیک و آفرینش آثار فتوگرافیک ، نگاهی نو به سوژه های اجتماعی  را ترویج کند، تعدادی از تابلوهای به نمایش درآمده در نمایشگاه انسان معاصر، حاصل هنر اوست.

نمایشگاه انسان معاصر ساعت ۱۷ عصر روز پنجشنبه ۹ اردی بهشت ماه در کانون انصار افتتاح خواهد شد و تا روز چهارشنبه ۱۵ اردی بهشت ماه جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

کانون انصار در تهران ، خیابان شهید دکتر علی شریعتی ، بالاتر از سه راه طالقانی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « مسیر خاکستری » در نگارخانه سوره سنندج
پسین
نمایشگاه گروهی « اردوی بهشت » در دانشگاه هنر اصفهان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست