1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان بانک اطلاعاتی منتقدان هنرهای تجسمی ایران

فراخوان بانک اطلاعاتی منتقدان هنرهای تجسمی ایران

دبیرخانه بانک اطلاعاتی منتقدان هنرهای تجسمی ایران با ارسال فراخوان ثبت نام در این رویداد فرهنگی – هنری از تمامی علاقمندان و دست اندرکاران در حوزه نقد هنرهای تجسمی ایران دعوت به ثبت نام کرد.

منتقدان هنرهای تجسمی ایرانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، « منتقدان هنرهای تجسمی ایران » (IVACA) طی فراخوانی از تمامی کسانی که در عرصه نقد هنرهای تجسمی فعالیت دارند، دعوت کرده است تا با ثبت مشخصات خود در دبیرخانه این نهاد، در تکمیل بانک اطلاعاتی فعالان این عرصه مشارکت کنند.

« منتقدان هنرهای تجسمی ایران » که به عنوان نهادی مستقل، از اردی بهشت ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده ، با رویکردی صنفی و در پاسخ به نیاز نشریات، رسانه‌های ارتباط جمعی و مراکز و مؤسسات هنری کشور در دسترسی به نویسندگان و فعالان این عرصه اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان نقد هنرهای تجسمی کرده است.

بدیهی است ، به دنبال تکمیل این بانک، اطلاعات درج شده به عنوان مرجعی برای تعامل و همکاری‌های حرفه‌ای و ارتباط هدفمند میان فعالان  عرصه نقد هنرهای تجسمی ایران و مراکز هنری کشور در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر این اساس،  فعالان عرصه نقد هنرهای تجسمی، همچنین منتقدان و نویسندگان میان‌رشته‌ای هنر، ادبیات و علوم انسانی می‌توانند ثبت‌نام اولیه را با درج مشخصات فردی در دبیرخانه « منتقدان هنرهای تجسمی ایران » از طریق پست الکترونیکی:  Ivaca.sec@gmail.com  به انجام برسانند و با درخواست دریافت فرم خام اطلاعات از دبیرخانه و تکمیل آن نسبت به ارائه مستندات مربوط به فعالیت خود اقدام کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

 

پیشین
نمایشگاه عکس « زندگی ایرانی » در ارسباران
پسین
برگزیدگان سومین سوگواره خط سوم معرفی می‌شوند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست