1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان جشنواره سراسری عکس ناشنوایان

فراخوان جشنواره سراسری عکس ناشنوایان

ناشنوایاننخستین جشنواره سراسری عکس ناشنوایان با عنوان « قابی از جنس سکوت » برگزار می شود.
انجمن خانواده ناشنوایان ایران با همکاری شهرداری تهران به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان نخستین جشنوارۀ سراسری عکس ناشنوایان را با عنوان « قابی از جنس سکوت » برگزار می کنند.

در ابتدای متن ارسالی از سوی دبیرخانه فراخوان فراخوان جشنواره سراسری عکس ناشنوایان به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک آمده است: این جشنواره کوشش خواهد داشت به رشد و توسعۀ فرهنگ و هنر ناشنوایان و آشنایی جامعه با مشکلات و موانعی که افراد ناشنوا جهت ارتباط با آن مواجه هستند بپردازد. امید است با برگزاری این جشنواره گامی موثر در جهت ایجاد ارتباطی عمیق‌تر بین ناشنوایان و جامعه برداشته شود.

 

در متن فراخوان جشنواره سراسری عکس ناشنوایان نامی از دبیر مسابقه و اسامی داوران طرح نشده است ولی به موضوع مسابقه چنین پرداخته شده است: موضوع مسابقه آزاد است، ولی عکس‌هایی که نحوی مسائل و مشکلات ناشنوایان یا شیوه‌های زندگی و کار و فعالیتهای روزمرۀ آن‌ها را منعکس کنند از اؤلویت بیشتری برخوردارند.

نشانی دبیرخانه: تهران ، خیابان آزادی ، بین تقاطع خیابان های شهیدنواب و اسکندری ، جنب بانک تجارت ، کوچۀ افروخته ، شماره ۲ ، طبقۀ سوم ، انجمن خانوادۀ ناشنوایان ایران.

در انتهای فراخوان از شماره ۶۶۹۱۹۰۷۷ به عنوان پل ارتباطی متقاضیان با دبیرخانه یاد شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« باور توانستن » در ایستگاه های مترو
پسین
کتاب « کویر؛ زندگی، زیبایی » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

فهرست