1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان دهمین نمایشگاه عکس‌ های برتر سال‌ تمدید شد

فراخوان دهمین نمایشگاه عکس‌ های برتر سال‌ تمدید شد

آژانس عکس خبری ایران (پایگاه عکس خبری دوربین دات نت) با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از تمدید مهلت شرکت در فراخوان دهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال خبر داد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این اطلاعیه آمده است: تمامی آیین نامه و بندهای فراخوان به قوت خود باقی است و تنها مهلت ارسال عکس از سوی عکاسان و متقاضیان تا پایان روز دوشنبه ۱۰ اردی بهشت ماه تمدید می شود.
در ادامه این متن تاکید شده : مهلت تعیین شده به دلیل برنامه ریزی انجام گرفته به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و پذیرش عکس پس از زمان اعلام شده ممکن نمی باشد.
شایسته است علاقمندان به شرکت در این فراخوان تا پیش از زمان اعلام شده آثار خود را ارسال کرده و به دقایق پایانی و ساعات نهایی موکول نکنند تا به هرگونه اختلال در ارسال و مشکلات احتمالی دچار نشوند.

این نمایشگاه غیر رقابتی بوده و در نهایت ۳۰۰ فریم از عکس‌های ارسالی و از هر عکاس یک فریم عکس در نمایشگاهی در تهران و شهرهای منتخب روی دیوار می رود و بعد از آن در سایت و کتاب عکس نمایشگاه منتشر خواهد شد.

در ابتدای این فراخوان ذکر شده است که شرکت کنندگان در دو بخش‌ «آزاد» و «عکاسان با هر گرایش، ژانر و هر نوع دوربینی» می توانند یک یا دو عکس منتخب و برتر سال ۹۶ خودشان را ارسال کنند.

نشانی الکترونیکی اعلام شده برای ارسال نمونه عکس ها: doorbinimages@gmail.com می باشد و از باغ موزه قصر به عنوان مکان برگزاری نمایشگاه یاد شده است.
بنابر اعلام برگزارکننده مقرر شده است که نمایشگاه عکس بعد از تهران، در شهرهای مختلف نیز به نمایش گذاشته شود.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت نمایشگاه به نشانی: top.doorbin.net مراجعه کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه عکاسی طبیعت در « سوباتان » برگزار می شود
پسین
گشایش نمایشگاه گروهی عکس نگاران در زاهدان

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست