1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

فراخوان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات

پیرو برگزاری موفقیت آمیز دو دوره مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات ، دبیرخانه سومین دوره مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات مستقر در شرکت پاکمن با ارسال فراخوان این مسابقه به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اطلاع رسانی پیرامون این مسابقه را به شکل رسمی آغاز کرد .

در ابتدای فراخوان دریافتی از دبیرخانه سومین مسابقه عکس تاسیسات چنین امده است : به دلیل نوآوری ها و پیشرفت های وسیع تکنولوژی در مباحث تاسیساتی، محور اصلی سومین دوره مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات با عنوانتکنولوژی نویندر نظر گرفته شده است.
برگزیدگان این مسابقه عکاسی ۲۶ آذرماه سال ۱۳۹۴ همزمان با روز برگزاری دومین همایش تکنولوژی بخار در دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی و جوایز ایشان به حضورشان تقدیم می شود . همچنین نمایشگاهی متشکل از ۳۰ عکس برتر در محل همایش برگرار خواهد شد.

نکته مهم اینکه استفاده از تکنیک فتومونتاژ ممنوع می باشد. علاقه مندان به شرکت در مسابقه در نظر داشته باشند که جهت تکریم تلاش شرکت کنندگانی که اهتمام بیشتری به کیفیت تصویری و محتوایی عکس خود داشته باشند، امتیاز ویژه ای برای آثار آنها در نظر گرفته می شود.

  • مسابقه صنعت نفتثبت نام  و نحوه ارسال آثار:
    ۱- شرکت در مسابقه عکاسی رایگان و برای عموم آزاد می باشد.
    ۲- علاقه مندان برای ارسال آثار خود پس از مطالعه قوانین شرکت در مسابقه، ابتدا باید فرم اطلاعات مورد نیاز را تکمیل وآثار خود را به صورت آنلاین در سایت بارگذاری کنند و یا در صورت عدم دسترسی به ثبت آنلاین، از طریق پست یا ایمیل اقدام نمایند.

نکته :
۱- ثبت نام و ارسال عکس به صورت آنلاین : ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و پس از تکمیل فرم اطلاعات، آثار خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.
آدرس وب سایت : www.steamtechnologyconf.com
۲– ثبت نام و ارسال آثار از طریق ایمیل : ابتدا فرم اطلاعات را از سایت مسابقه دانلود کرده و پس از تکمیل فرم، به همراه پوشه آثار، به آدرس info@steamtechnologyconf.com و یا hvacphoto@gmail.com ارسال کنند.
موضوع (subject) ایمیل : نام شرکت کننده در مسابقه عکاسی
چنانچه حجم عکس های ارسالی به نحوی بوده که امکان ارسال یکباره وجود نداشته باشد، خواهشنمد است عکس ها را طی چند ایمیل ارسال نموده و موضوع (subject) ایمیل را شماره بندی کنید.

دانلود فرم ثبت نام مسابقه عکاسی
۳- ثبت نام و ارسال آثار از طریق پست : ابتدا فرم اطلاعات را از سایت مسابقه دانلود کرده و سپس فرم تکمیل شده را به همراه پوشه آثار به شکل لوح فشرده به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.
نشانی دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه دهم، شماره ۲ ، طبقه چهارم، شرکت پاکمن
تلفن : ۴۲۳۶۲ داخلی ۵۱۲ و  ۵۰۶

  •  جوایز:
    نفر اول: یک سکه تمام بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر
    نفر دوم: یک نیم سکه بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر
    نفر سوم: یک ربع سکه بهار آزادی + یک ربع سکه بهار آزادی+ تندیس+ لوح تقدیر
  • داوری : هیات داوری سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات به شکل تخصصی متشکل از دو نفر از عکاسان مجرب در حوزه تاسیسات و یکی از کارشناسان امر از سوی شرکت پاکمن به عنوان برگزارکننده تعیین و معرفی خواهند شد .
  • قوانین شرکت مسابقه عکاسی تکنولوژی نوین
    ۱- عکسها می توانند رنگی، سیاه و سفید، ثبت آنالوگ یا دیجیتال باشد. همچنین باید با فرمت JPEG ، اندازه ۲۰*۳۰ ، وضوح ۳۰۰ dpi ، و حجم هر عکس حد اکثر ۳ MB باشد.
    ۲- ویرایش های نرم افزاری که جنبه اسنادی عکس را مخدوش کند، ممنوع است. لازم به ذکر است تراز نور و کنتراست، تنظیم و کنترل رنگ، کراپ و تقویت شارپنس در حدی که جنبه اسنادی عکسها را از بین نبرد، مجاز است. فتومونتاژ، HDR (به نحوی که تفاوت بسیاری با اصل عکس ایجاد شود) ممنوع است. در صورتی که از بین عکس های HDR شده جز برگزیدگان نهایی انتخاب شود، اصل عکس بدون ادیت نیز درخواست و مقایسه می شود.
    ۳- علاقه مندان می توانند حداکثر ۱۰ عدد از آثار خود را با شرایط ذکر شده به وبسایت ارسال نموده و نیازی به پرینت یا نسخه چاپ شده نمی باشد.
    ۴- بهتر است برای هر عکس عنوانی انتخاب شده و در فرم درخواست شرکت در مسابقه قید گردد. در صورت نداشتن عنوان، ذکر شود: “بدون عنوان”
    برای نامگذاری عکسها یک پوشه با نام صاحب اثر ایجاد شود و تمامی عکس ها به شکل زیر در آن نامگذاری گردد. برای مثال اگر نام عکاس علی حسینی است، ابتدا نام خانوادگی، سپس نام و سرآخر شماره ترتیب به زبان انگلیسی نوشته شود.
    Hoseini Ali 1
    Hoseini Ali 2

    در صورت ارسال آثار به صورت لوح فشرده، می بایست نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس خود (همراه یا ثابت به همــراه کد شهر مربوطه) را با ماژیک مخصوص روی آن نوشته شود.
    ۵- نگاتیو اثر و در مورد عکسهای دیجیتال (فایل اصلی عکس) باید نزد صاحب عکس موجود باشد. دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات ارسال کننده را صاحب اثر تلقی نموده و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، اثر ارسالی حذف شده و دبیرخانه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
    ۶- لوح های فشرده ارسالی عودت داده نمی شوند و پس از پایان مراسم اختتامیه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات معدوم می گردند.
    ۷-  تکمیل فرم درخواست شرکت در فراخوان سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات و ارسال عکس به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات جشنواره می باشد و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده جشنواره است.
    ۸- شرکت پاکمن حق دارد آثار ارسالی را به منظور معرفی صنعت تاسیسات در مجله عمومی پندار پیروزی و مجله صنعت تاسیسات به چاپ رسانده و نیز از عکسها در نمایشگاه برای بازدید عموم استفاده نماید.
    ۹- تصمیم گیری در مورد مسایل پیش بینی نشده به عهده دبیرخانه سومین مسابقه عکاسی صنعت تاسیسات می باشد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور عکاسی پاییزی چیلیک برگزار شد
پسین
نشست « شنبه های عکاسی » در شیراز برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست