1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان سومین نمایشگاه گروهی روزهای زندگی۳

فراخوان سومین نمایشگاه گروهی روزهای زندگی۳

پس از برگزاری نخستین و دومین دوره نمایشگاه عکس روزهای زندگی، فراخوان سومین دوره این نمایشگاه نیز منتشر شد.

هدف از برپایی این نمایشگاه که اسفند ماه سال جاری در گالری فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود، پویائی جریان عکّاسی، ارتقای دانش بصری، گردآوری و نمایش آثار ارزشمند عکّاسی و حضور عکّاسان جوان و کمک به دیده شدن آثار آنان در کنار پیشکسوتان این هنر است.

فراخوان سومین نمایشگاه گروهی روزهای زندگی3

شرایط شرکت درنمایشگاه:
۱- شرکت در این نمایشگاه برای تمام عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد است.
۲- موضوع وسبک عکّاسی، مستند اجتماعی با رویکرد زندگی روزمره (daily life)است وشرکت کنندگان می‌توانند بهترین آثارخود را در این زمینه ارسال نمایند. لازم به ذکر است که برگزار کننده و هیئت انتخاب، از پذیرش عکس هایی با مفهوم سیاه نمایی (به عنوان مثال عکس هایی با مضمون اعتیاد، دست فروشی و…) معذور است.
۳- عکس‌ها ی راه یافته به نمایشگاه ،درسایز ۵۰*۷۰ چاپ و بر روی شاسی ارایه خواهند شد. برگزار کننده از پذیرش عکس هایی که در این سایز، کیفیت مناسبی نداشته باشند معذور است.
۴- هرهنرمند می‌تواند عکس ها را با فرمت jpg و با کیفیت dpi ۳۰۰ بر رویCD ذخیره نموده و با پست پیشتاز به آدرس فروشگاه تصویر برتر و یا فروشگاه پروکم ارسال یا به ‌صورت حضوری تحویل فروشگاه های فوق دهند. علاوه بر این، شرکت کنندگان میتوانند عکس ها را به ایمیل dayslife3@gmail.comارسال نمایند.
لازم به ذکر است که محدودیتی در ارسال آثار نیست و شرکت کنندگان به هر تعدادی که تمایل داشته باشند می توانند عکس ارسال نمایند.
۵- عکس های ارسالی می توانند سیاه و سپید یا رنگی باشند و ویرایش عکس ها تا حدی مجاز است که سندیت آن ها را خدشه دار نکند.
۶- ضروری است شرکت کنندگان به همراه عکس های ارسالی، اطلاعات خود را ازجمله: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولّد، رزومه‌ی هنری، شماره‌ی تلفن همراه و ثابت، ایمیل وعکس پرسنلی؛ وهمچنین برای هراثراطلاعاتی مانند: عنوان اثر و مکان ثبت آن را در قالب یک فایل Word ذکر کنند.عکس های بدون اطلاعات فوق از روند انتخاب حذف خواهند شد.
۷- مسئولیت اصالت آثار و رعایت قوانین کپی‌رایت عکس‌ها برعهده‌ی ارسال‌کنندگان بوده وهیچگونه مسئولیتی متوجّه‌ برگزار کننده نمایشگاه نمی‌باشد.
۸- در روز اختتامیه، با حضور عکّاسان و علاقمندان به هنر عکّاسی، عکس‌های منتخب توسّط کارشناسان خبره مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
۹- تعداد آثار منتخب با توجّه به فضای گالری تعیین خواهد شد و عکس ها در نگارخانه ی فرهنگسرای انقلاب نمایش داده می شود.
۱۰- حضوردرنمایشگاه الزامی نبوده و کسانی‌ که به علّت دوری مسافت قادر به حضور در نمایشگاه نمی‌باشند، تنها با ارسال آثارشان می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند. گواهی شرکت درنمایشگاه برای این‌‌دسته از هنرمندان نیز ارسال خواهد شد.
۱۱- هرهنرمند بابت شرکت درنمایشگاه ملزم به پرداخت مبلغ ۳۵ هزار تومان به ازای هر عکس راه یافته به نمایشگاه می باشد که این مبلغ بابت چاپ عکس و هزینه های جانبی نمایشگاه هزینه می گردد.
((نمایشگاه روزهای زندگی۳ فاقد هرگونه حامی(اسپانسر) مالی می باشد و تمامی امور و هزینه های نمایشگاه با هزینه شخصی راه یافتگان به نمایشگاه نهایی تامین می شود.))
۱۲- در صورتی که صاحب عکس یا نماینده وی در اختامیه حاضر باشد عکس‌ها در پایان نمایشگاه تحویل ایشان داده می‌شود. در غیر اینصورت با توجه به مشکلات عدیده و هزینه بالایی که برای ارسال عکس وجود دارد عکسها در پایان جشنواره معدوم می شود.
۱۳- تصمیم‌گیری درباره‌ی مسائل پیش‌بینی نشده به عهده‌ی برگزارکننده‌ی نمایشگاه است.
۱۴- مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ می باشد.

دبیر فراخوان: سعید فداییان
هیات کارشناسی و ارزیابی آثار: مژگان طریقی، محمد نوروزی، ابراهیم سیسان، علی میراسماعیلی، احسان رافتی

نشانی فروشگاه پروکم: خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، پاساژ حافظ، شماره ۱۶
نشانی فروشگاه تصویر برتر: تهران، چهارراه ولیعصر طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه همکف ۲، شماره ۷۰۴۴
شماره تلفن تماس: ۰۹۳۸۶۷۴۴۴۱۳ سعید فداییان(ساعات تماس: ۱۸ تا ۲۴)

پیشین
زرین دست و میلانی به سومین «ده روز با عکاسان» می‌آیند
پسین
آیوازیان، بهشتی و فکوهی در «ده روز با عکاسان ایران»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست