1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان شرکت در نمایشگاه عکس «رویای زندگی» تمدید شد

فراخوان شرکت در نمایشگاه عکس «رویای زندگی» تمدید شد

فراخوان ارسال اثر برای شرکت در نمایشگاه‌ گروهی عکاسی «لحظه» توسط گروه هنری «رسم»، تا پنجشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، سمیرا صفاری، مدرس دانشگاه و طراح و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، بیان نمود که زندگی سرشار از لحظه های رویایی است و کشف این صحنه ها، یکی از ویژگی های عکاسی بوده که همواره مورد چالش می باشد. نمایشگاه عکس «رویای زندگی»، با اهداف معرفی دیدگاه ها و چشم اندازهای متفاوت در عکاسی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان (سفارش دهندگان) با این هنر برگزار می شود. نیز ارتقاء سطح کیفـی عکاسی مدنظر می باشد.

نمایشگاه گردان این نمایشگاه مطرح نمود: موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آن ها و سن شرکت کنندگان وجود ندارد. هر متقاضی برای شرکت در این نمایشگاه‌ می‌تواند حداکثر سه اثر را برای داوری ارسال نماید. داوری رایگان بوده و هزینه شرکت در نمایشگاه برای هر اثر راهیافته ۵۰ تومان است.

وی افزود: به شرکت کنندگانی که آثارشان راه‌یافته شده و در نمایشگاه به‌نمایش گذاشته می‌شود، گواهینامه معتبر دو زبانه اعطا خواهد شد. ابعاد آثار عکاسی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده می‌باشد. در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت. همچنین امکان چاپ و آماده سازی آثار در رشت وجود دارد.

صفاری گفت: این نمایشگاه‌ توسط گروه هنری «رسم» و با نمایشگاه گردانی سمیرا صفاری برگزار می شود. کلیه داوران این رویداد مدرسین و طراحان در سطح کشور بوده و شامل سارا خبیر و مسعود صفرنیا، همچنین یونس دهقانی و سمیرا صفاری می شوند.

کیوریتور ادامه داد: نمایشگاه گروهی عکاسی «رویای زندگی، در دی ماه ۱۳۹۹، در گالری کلهر رشت برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار جهت شرکت در این نمایشگاه‌ می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس حاصل نمایند. و یا به صفحه اینستاگرام گروه رسم، با آدرس rasmgroup@ مراجعه نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «مردانگی در قاب» با رویکردی بر نشانه شناسی اجتماعی منتشر شد
پسین
در چنین روزی عکس «ملاله یوسف زی» توسط «آد اندرسون» به ثبت رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست