1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی با عنوان « من و دوست اربعینی ام »

فراخوان مسابقه عکس اربعین حسینی با عنوان « من و دوست اربعینی ام »

دبیرخانه مسابقه عکس سلفی (خویش انداز) «من و دوست اربعینی ام» با موضوع رفاقت های حسینی برای دومین سال پیاپی برگزار می کند:
مسابقه عکس سلفی « من و دوست اربعینی ام »؛ ثبت رفاقت های حسینی
دومین دور مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» با هدف ثبت لحظه های ناب میزبانی مردم عراق از زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مسابقه عکس اربعین حسینیبه گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این مسابقه که در قالب پویش مردمی «عشاق الحسین(ع)» برگزار می شود، زائران اربعین حسینی می توانند با میزبان عراقی یا دوستان غیرایرانی خود عکس سلفی بگیرند و تا گوشه هایی از رفاقت های ناب این سفر معنوی در قاب تصویر، ماندگار شود.
جوایز:
برندگان ایرانی این مسابقه از جوایز: ۳ سفر سوریه، ۳ سفر کربلا و ۳ دستگاه آی پد بهره مند می شوند.
سه برنده غیرایرانی مسابقه نیز به سفر مشهد مقدس، میهمان می شوند.
برای شرکت در این مسابقه تا پایان روز جمعه ۱۲ آذرماه فرصت دارید که عکس های تان را به ربات @arbaeen_selfi_bot یا نشانی تلگرامی @arbaeen_selfi  ارسال و با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام در صفحه اینستاگرام خودتان منتشر کنید.
برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» از طریق رای و نظر هیات داوران و نظرات مخاطبان در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتخاب می شوند.
روش ارزیابی اینگونه است که ۹ نفر برنده این مسابقه با رای هیات داوران انتخاب می شوند و ۳ برگزیده مردمی که از طریق لایک مخاطبان صفحه imam.hussain.lovers در محیط شبکه اینستاگرام برتر می شوند.

در آیین نامه ارسالی از سوی عبدالمطهر محمدخانی به عنوان دبیر این مسابقه عکس آمده است:
*از هر شرکت کننده حداکثر ۳ عکس در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین بارگذاری می شود.
*عکس های بی کیفیت، تکراری و قدیمی پذیرفته نمی شوند.
*چنانچه عکس ارسالی، سلفی نباشد در بخش جنبی مسابقه شرکت داده خواهد شد.
*جوایز برگزیدگان همزمان با ۲۴ مرداد ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است بنابر اظهار تکتم نجفی مسئول روابط عمومی این مسابقه، سال گذشته بیش از یک هزار عکس برای این مسابقه ارسال شدکه از آن میان با کارشناسی و داوری: سعید فرجی، وحید چاووش، سیدشهاب الدین واجدی ، مرتضی درخشان و مجید خسروانجم تعداد ۶۰۰ قطعه عکس مورد پذیرش واقع شد.
در مراسم اهدای جوایز بخش مردمی نخستین مسابقه ۳ دستگاه آی پد به: رایحه محمد پور، امیر آشوری و ابوالفضل آسرایی اهدا شد.
همچنین به رتبه های اول تا سوم به ترتیب: سعید هاشمی گازار یک دستگاه ای پد، مجتبی معین پور یک دستگاه آی پد و سیدمحمد طبائی هزینه سفر به کربلا اهدا شد. همچنین برگزید گان موضوعی مسابقه: سیده مبینا سجادی برگزیده حضور بانوان، حمید گل سرخی برگزیده برادری، احسان امینی برگزیده تجلیل از میزبانی، حمد الله رضازاده برگزیده شکوه راهپیمایی به دریافت جایزه سفر به کربلا و برگزیدگان ویژه هیات داوران : علی ابک، سیدحسین متوسلیان، مهدی سعیدی و عباس سعیدی به دریافت هدیه سفر به مشهد مقدس موفق شدند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، علاوه بر تماس با شماره تماس: ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ می توانید به صفحه مسابقه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به کانال «من و دوست اربعینی ام» به نشانی تلگرامی@f_enghelab مراجعه کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « وهم » در گالری گلستان
پسین
آثار مسابقه عکس خانه روستایی داوری می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست