1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. فراخوان مسابقه عکس شانزدهمین جشن سینمای ایران

فراخوان مسابقه عکس شانزدهمین جشن سینمای ایران

فراخوان مسابقه عکس شانزدهمین جشن سینمای ایران

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی
کد خبر: ۹۳۰۴۰۹۰۵۳۳۰
دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ – ۱۲:۴۰
url-71.jpg
فراخوان مسابقه عکس فیلم‌های سینمایی شرکت کننده در شانزدهمین جشن سینمای ایران، اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، بر اساس این فراخوان، تمامی اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران برای شرکت در بخش عکس می‌توانند آثار خود (از ۱۵ خردادماه سال ۱۳۹۰ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۳) را در صورتیکه در دروه های قبلی جشن شرکت نداده‌اند بصورت مجموعه عکس تا سقف پنج فیلم و برای هر فیلم ۶ عکس (۴عکس صحنه و ۲ عکس پشت صحنه) بصورت ‌دیجیتال وآثاری که با دوربین‌های آنالوگ ثبت شده باشند به صورت فایل اسکن شده در سایز ۲۰در ۳۰ بدون حاشیه (فول فریم) به دبیرخانه جشن ارسال کنند.

ضمنا فایل هر مجموعه عکس باید با فرمت jpg و اندازه ۵۰ در۷۰ ،‌ کیفیت ۳۰۰ dpi برروی لوح فشرده با ذکر نام فیلم به همراه یک قطعه عکس پرسنلی صاحب اثر (اسم عکاس، شماره تماس و نام فیلم ها ) همراه باشد.

همچنین تمامی عکاسان متقاضی می‌بایست فرم شرکت در این بخش را برای هر مجموعه بصورت جداگانه تکمیل و همراه عکسهای همان مجموعه در پاکت مجزا به دبیرخانه ارائه دهند.

برابر این فراخوان علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه کامل مقررات به سایت خانه سینما www.khanehcinema.ir مراجعه کنند.

کلیه متقاضیان باید آثار خود را حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه به دبیر خانه شانزدهمین جشن سینمای ایران (خیابان بهارجنوبی ، ‌کوچه سمنان شماره ۲۹ ) تحویل دهند.

انتهای پیام

پیشین
این‌ها مجسمه نیستند + عکس
پسین
عکس‌هایی مهم‌تر از بازی آلمان و برزیل

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست