1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان نخستین جشنواره هنری حرکت

فراخوان نخستین جشنواره هنری حرکت

دبیرخانه جشنواره هنری حرکت با ارسال فراخوان این جشنواره به دفتر پایگاه عکس چیلیک از عکاسان و مخاطبین این رسانه دعوت به حضور کرد.

فراخوان نخستین جشنواره هنری حرکتگروه صنعتی ایران خودرو فراخوان جشنواره هنری حرکت را در سه حوزه: عکس، کاریکاتور و طراحی پوستر منتشر کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی جشنواره حرکت ، گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام فراخوان جشنواره هنری حرکت هنرمندان سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحان پوستر را برای حضور در این جشنواره دعوت به ارسال اثر کرد.

در فراخوان این جشنواره هنری سه موضوع: « ایران خودرو؛ همسفر خانواده ایرانی » ، « ایران خودرو؛ کار و زندگی » ، «ایران خودرو؛ از دیروز تا امروز » برای هنرمندان عکاس، « خودروسازی موتور محرک صنعت »،  « دیپلماسی صنعتی ایران خودرو (تعامل با خودروسازان معتبر جهانی » ، « چرا ایران و چرا ایران خودرو؟ » موضوعات مطرح شده برای بخش طراحی پوستر و موضوع مسابقه کاریکاتور  « فرهنگ رانندگی » تعیین و معرفی شده است.

شرکت کنندگان و علاقمندان برای حضور در این جشنواره از زمان اعلام فراخوان تا ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ فرصت دارند که آثار خود را به نشانی پایگاه: www.Artikco.ir  ارسال کنند.
همچنین اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن مطرح و کسب کنند.

مجید احمدی دبیر جشنواره هنری حرکت ، زمان برگزاری نمایشگاه روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه و همزمان با همایش بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش‌های برج میلاد خواهد بود.
بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره هنری حرکت ، اسامی داوران بخش عکس پس از تایید نهایی از سوی ایشان معرفی خواهند شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه
پسین
استارتاپ ویکند « تجربه های عکاسانه » دوربین.نت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست