1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان نمایشگاه عکس « ماهی بگیران »

فراخوان نمایشگاه عکس « ماهی بگیران »

"پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در ادامه نمایش تولید تصویری همسفران با تورهای عکاسی این رسانه، قصد دارد تا نمایشگاهی را تدارک ببیند.
از این رو از تمامی همسفران با تورهای عکاسی چیلیک که با مقصد ساحل خزر و موضوع ماهی و صید و تور و ماهی گیری و بافت و ترمیم تور و…  اقدام به عکاسی کرده اند دعوت می شود تا در این نمایشگاه گروهی شرکت نمایند.
شرکت کنندگان همچون نمایشگاه های برگزار شده توسط این رسانه، از تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرایی، آگاه شده و از حق اظهار رای و نظر بهره مند هستند.
  سعی بر این است که محل برگزاری نمایشگاه در نهایت محل کار و زندگی ماهی گیران ساحلی باشد که البته این پیشنهاد نیز با رای و نظر عکاسان شرکت کننده، قابل تغییر خواهد بود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش لحظه های موفقی است که عکاسان با تکیه بر دانش و توانایی خود و شرکت در تور های عکاسی چیلیک توانسته اند با موفقیت به ثبت برسانند و مجالی این چنین می تواند شرایط نمایش آنها را فراهم کند.

ضوابط شرکت در این فراخوان:
۱- تمامی همسفرانی که در تورهای عکاسی چیلیک شرکت داشته اند از امکان حضور در این نمایشگاه برخوردارند.
۲- هر شرکت کننده می بایست حداکثر ۷ قطعه عکس از آثار موفق خود را به دفتر پایگاه عکس چیلیک تحویل نماید.
۳- انتخاب نخستین بر عهدۀ عکاس شرکت کننده و انتخاب نهایی با گفت وگو و مشورت با عکاس، بر عهده دبیر نمایشگاه خواهد بود.
۴- نمایشگاه رویکردی مستند و یا نگاهی مبتنی بر مستند را دنبال می کند. سعی کنید در انتخاب عکس ها این مهم را لحاظ کنید.
۵- ویرایش و ارایه عکس ها برعهدۀ "پایگاه عکس چیلیک" می باشد.
۶- فایل های منتخب بایستی حداکثر تا دهم آذرماه به دفتر پایگاه عکس چیلیک رسیده باشند.
۷- به تمامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گواهی حضور اعطا خواهد شد.
۸- سعی برگزارکننده بر این است که همزمان با گشایش نمایشگاه امکان حضور عکاسان را در موقعیت نمایشگاه فراهم نماید.
 در صورت تمایل عکاسان، امکان طراحی و چاپ کتاب عکس نمایشگاه نیز مهیا است.
۹- در ارسال حجم و اندازه فایل عکس ها هیچ محدودیتی منظور نشده است! فقط ضرورت دارد نسخه اصلی فایل منتخب(ترجیحا با فرمت RAW)، در حداقل زمان بایستی در اختیار برگزارکننده قرار گیرد.
۱۰- سعی بر این است که هر عکاس با یک فریم عکس در این نمایشگاه صاحب اثر باشد تا امکان بیشترین مشارکت برای سایرین فراهم باشد.
۱۱- برگزارکننده تلاش دارد تا با تکیه بر اصول صحیح با مقتضیات فرآیند شکل گیری این نمایشگاه رفتار نماید، با این وجود تقاضا دارد تا شرکت کنندگان نیز مختصات حرکتی این چنین را با در در نظر گرفتن شرایط زمانی و مکانی درک نمایند.
۱۲-برگزارکننده همچون سایر فعالیت های گروهی انجام شده، از تمامی علاقه مندان دعوت می کند تا در سیر برنامه ریزی و اجرای این رویداد، سهم مشارکت خود را لحاظ کنند.

 تمامی شرکت کنندگان در تورهای عکاسی ماهی گیران ساحلی در تواریخ: مهرماه ۱۳۸۷، اسفندماه ۱۳۹۰، بهمن ماه ۱۳۹۱ و اسفندماه ۱۳۹۲ نسبت به سایرین از اولویت حضور برخوردارند.
اسامی عکاسان صاحب اثر پس از اطلاع رسانی به واسطۀ پیامک، منتشر شده و با دعوت به جلسه ای مشورتی از ایده های جالب توجه عکاسان در شکل برگزاری نمایشگاه برخوردار خواهیم شد.
شماره تماس ۸۸۳۴۸۸۲۴ مربوط به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " و شماره تماس: ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ مربوط به دبیر نمایشگاه پاسخگوی پرسش های متقاضیان و علاقه مندان است.

پیشین
گزارش داوری سومین سوگواره ملی عکس قاب خالی خورشید
پسین
اختتامیه سومین سوگواره قاب خالی خورشید برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست