1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان چاپ کتاب عکس مازندران ویژه عکاسان استان

فراخوان چاپ کتاب عکس مازندران ویژه عکاسان استان

خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران با ارسال متن فراخوان چاپ کتاب عکس ویژه عکاسان و اهالی استان مازندران از عموم علاقمندان واجد شرایط دهوت به حضور کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، مهدی معصومی گرجی، معاون فرهنگی هنری این نهاد و مسئول خانه عکاسان حوزه هنری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در سال ۹۶چندین اردوی عکاسی توسط خانه عکاسان با حضور عکاسان و هنرجویان این مرکز با هدف تولید آثاری با موضوع سبک زندگی، معماری، پوشش اقوام، کارو تلاش، طبیعت مناطق و پرتره محیطی. آیینها. آداب و رسوم و … به مناطق مختلف استان برگزار شد.
معصومی گرجی ضمن ابراز این نکته در نهایت مقرر شد دستاورد اردوهای سال ۹۶ خانه عکاسان حوزه هنری مازندران و آثاری که عکاسان از قبل تهیه کرده اند پس از بررسی و به گزینی در قالب کتاب عکس منتشر شود.
مسئول خانه عکاسان حوزه هنری مازندران خاطر نشان کرد: فراخوان کنونی به خاطر حضور حداکثری عکاسان استان از طیف های مختلف کاری از تمامی شهرهای مازندران بوده که تا ۲۵ فروردین ۹۷ به هنرمندان این رشته در استان فرصت می دهد تا نمونه آثار خود را جهت چاپ در کتاب عکس حوزه هنری به نشانی الکترونیکی: meslemeh@gmail.com ارسال کنند.
ایشان همچنین تاکید کرد: عکس های ارسالی باید در قالب موضوع های مطرح شده، در حجم و اندازه مناسب مشاهده (بیش از۱مگابایت) بدون محدودیت در تعداد ارسال بوده و شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که ملاک انتخاب و چاپ عکس، دیدی نو و خلاق به موضوع، برخوردی متفاوت با سوژه، مواجهۀ عکاسانه و تکراری نبودن، عدم مشاهده هرگونه اِشکال فنی در فایل عکس می باشد.
شایان ذکر است، خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران درسال ۹۵ و ۹۶ از ۲۶ عکاس کتاب عکس چشمه را به عنوان یک اثر جمعی با موضوع تشییع پیکر شهدای غواص استان مازندران چاپ کرده و در اختیار علاقمندان قرار داد.
مجری این رویداد اختصاص حق التالیف و برخورداری از چندین جلد کتاب عکس را نسبت به عکاسان صاحب اثر در کتاب تعهد کرده است.
در صورت وجود هرگونه پرسش یا ابهام شماره تماس همراه ۰۹۳۹۱۵۶۳۰۹۵ راهنما و یا پاسخگوی متقاضیان به حضور و مشارکت در این امر است.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس تاریخی «دروازه‌های طهران قدیم» در عکسخانه شهر
پسین
فراخوان دهمین نمایشگاه عکس‌های برترسال‌ دوربین.نت‎

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست