1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «فرامرز قهرمانی فر» عکاس سه بعدی درگذشت

«فرامرز قهرمانی فر» عکاس سه بعدی درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که « فرامرز قهرمانی فر » عکاس و فیلمساز پیشکسوت تکنیک سه بعدی پس از گذر از یک دوره بیماری در بیمارستان درگذشت.

فرامرز قهرمانی فر که از نامداران و فعالین عرصه عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی به شمار می رفت، پس از عمل جراحی تومور مغزی و سپری کردن دوره ای سه ماهه در کما، صبح روز شنبه۱۳ آذر ماه جاری در بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت.
فرامرز قهرمانی فر فرامرز قهرمانی فر متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۵ در تهران بود که فعالیت در حوزه عکاسی و طراحی گرافیک را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد و به مرور زمان تحقیقات در حوزه دانش عکاسی با تکنیک سه بعدى را ته شکل تخصصی فراگرفت و پیشرفت هایی چشمگیر را در این زمینه به دست آورد.
مرحوم قهرمانی فر با برگزاری پنج عنوان نمایشگاه تخصصی در حوزه عکاسی سه بعدی ، آموزه هایی ماندگار را برای خود و علاقمندان این حوزه به جای گذاشت.
این عکاس فقید اختراعی را با نام ام . ار . ای سه بعدی جهت بررسی دقیقتر پزشکان جراح و رادیولوژیست ها ثبت کرد و با به دست آوردن مدال طلای هالیوود PSA در عکاسی توانست موفقیتی چشم گیر را در سوابق عکاسی ایران رقم بزند.
آخرین خبر منتشر شده از این عکاس فقید در اواخر بهار سال جاری (+) به سوابق فعالیت و موفقیت ایشان در چگونگی راهیابی و کسب مدال طلای هالیوود اشاره شده بود.
مراسم ترحیم فرامرز قهرمانی فر بعدازظهر روز سه شنبه ۱۶ آذر ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در تهران، خیابان پاسداران، میدان هروی، خیابان شهید کاظم موسوی غربی، نبش خیابان افشاری(ساقدوش سابق) برگزار می باشد.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک به نمایندگی از سوی همکاران و عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرزوی آرامشی در خور برای روح این عکاس فقید و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی راه یافتگان به دومین سوگواره عکس « از عاشورا تا اربعین »
پسین
نمایشگاه گروهی عکس منظر در نگارخانه هپتا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست