1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فروش آثار هنری به نفع افراد و کودکان سندروم داون

فروش آثار هنری به نفع افراد و کودکان سندروم داون

دیوار ۴٧ عنوان یک نمایشگاه است که در قالب رویداد فروش یک روزه‌ی آثار تجسمی ارایه می شود و در فرصتی یک روزه عصر جمعه ١۴ اسفند ماه جاری در نگارخانه نگر برگزار می شود.

دیوار 47 سیوا شهبازبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این رخداد در راستای حمایت از پروژه دیوار ۴٧ به جهت حمایت  از افراد و کودکان سندروم داون است که عواید فروش آثار هنرمندان؛ علیرضا پورحنیفه ، صالح تسبیحی ، سیامک تقی زاده ، حمید جانی پور ، نیوشا خطیب ، محمد خلیلی ، داریوش راد ، روزبه روزبهانی ، مجید سعیدی ، ابوالفضل شاهی ، گلبرگ شعبانی ، سیوا شهباز ، حسن علیشیری ، عطیه عطارزاده ، عظیم فلاح ، امیرمحمد قاسمی زاده ، شادی قدیریان ، محمودرضا نوربخش و مهدی وثوق نیا به نفع این پروژه خواهد بود.

محمودرضا نوربخش  گردآورنده این نمایشگاه  در بیانیه آن می نویسد:  
مسئولیت اجتماعی  تنها پرداختنِ محض به مسائل  انسانی در قالب مضامین هنری، یا ارائه‌ی دیدگاه در شبکه‌های اجتماعی، آن هم فقط در حاشیه‌ی امن و بدون هزینه، نیست.
گاهی در نزدیکیی ما انسان‌هایی هستند که با چالش‌ها و نیازهایی جدی مواجه‌اند، چالش‌هایی که برای بسیاری از ما پیش پا افتاده به نظر می‌رسند.
در چند سال اخیر، پروژه‌ی جهانی « دیوار ۴٧ » به همتِ پزشک مبدع این طرح، آزاده عباس‌زاده، با نمادی شهری به نام « دیوار ۴٧ » – به نشانه‌ی تعداد کروموزوم‌های افراد داون- توانسته در شهرهای مختلف ایران، تلنگری باشد برای توجه بیشتر به این افراد و بالا بردن امید و توان زندگی در میان آن‌ها.
این پروژه  که با هزینه‌ی شخصی شکل گرفته، امروز به یک بنیاد تبدیل شده و اکنون به بهانه‌ی هنر و با همکاری بخشی از جامعه‌ی هنرهای تجسمی، نیازمند همیاری همه‌ی کسانی است که توان آن را دارند تا شروعی برای حمایت جدی از این افراد و به‌ویژه کودکان داون را رقم بزنند.
نمایشگاه از ساعت ١۶ تا  ٢١  در نگارخانه نگر برگزار خواهد شد.
نگارخانه نگر در تهران، قیطریه ، خیابان روشنایی ، کوچه دلارام ، شماره ۳۳ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس های تاریخی ایران در مسیر راه آهن سراسری
پسین
نمایشگاه گروهی خیریه عکس « آرزوهای من » در ساری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست