1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتابچه‌ « هفت مجموعه‌ عکس مستند » منتشر شد

کتابچه‌ « هفت مجموعه‌ عکس مستند » منتشر شد

کتابچه‌ نمایشگاه گروهی « هفت مجموعه‌ عکس مستند » در آستانه گشایش نمایشگاه عکس این عنوان ، در شهر تبریز منتشر شد

کتاب‌چه‌ی نمایشگاه عکس « هفت مجموعه‌ عکس مستند » ؛ آثار منتخبی از دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه پیام نور، واحد تبریز است که توسط انتشارات زبان تصویر منتشر و در پایگاه تخصصی کتاب عکس(www.KetabeAks.ir) معرفی خواهد شد.
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » این کتاب در ۶۴ صفحه‌ی گلاسه، سیاه‌و‌سفید و رنگی، در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه انتشار یافته و پس از رونمایی در مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه گروهی عکس « هفت مجموعه عکس مستند » (+) ، در روز یکشنبه ۹ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز معرفی شده و در اختیار lمتقاضیان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
بایرام نژاد تبریز مستند
نمایشگاه گروهی عکس « هفت مجموعه عکس مستند » دربرگیرنده آثار افسانه آدیگوزل، هانیه استادآقایی، اکرم خدایار، رامین فرزبود، معصومه لطفعلی زاده، لیلا محمدپور و حجت مظاهری است. عکس‌های این نمایشگاه توسط محسن بایرام‌نژاد، مدرس دوره و نمایشگاه‌گردان این رویداد، انتخاب شده است.
مدیریت اجرایی نمایشگاه و نظارت بر چاپ کتاب‌چه برعهده‌ی رامین فرزبود بوده و آرش کمالی ، از سوی انتشارات زبان تصویر، میلاد مهرگان در طراحی نشان(لوگو) و مهرداد ربیع‌لاله به عنوان طراح (گرافیست) در امور فنی و گرافیکی این پروژه یاری رسان بوده اند.
این نمایشگاه با همکاری انجمن هنر عکاسی استان آذربایجان شرقی و لابراتوار چاپ عکس سپنتا از تاریخ ۹ تا ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۴ در نگارخانه مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز دایر خواهد بود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « این همانی » در نگارخانه آرته
پسین
نمایشگاه « جشنواره عکس تعاون » به اراک رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست