1. خانه
  2. اخبار
  3. لادن شجاع، میهمان نشست تحلیل آثار عکاس ماه

لادن شجاع، میهمان نشست تحلیل آثار عکاس ماه

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های تحلیل آثار عکاسان ˝پایگاه عکس چیلیک˝ در محل دفتر این رسانه برگزار می‌شود.

۱۳۹۲ سه شنبه ۱۰ اردی بهشت ساعت ۱۲:۴۶

به گزارش هنرآنلاین، لادن شجاع به عنوان عکاس در این جلسه حضور می‌یابد تا با ارایه عکس‌های برتر خود در گرایش‌های: مستند، انتزاع و مفهومی، تحلیل و بررسی مخاطبان حاضر در نشست را پذیرا باشد.

شجاع تاثیرپذیری اش از عکاسی و چگونگی ورود به عرصه تجربه این هنر را اینگونه تشریح می‌کند: گوشه پایین شلوار قهوه ای ام روی بخاری سوخته و رنگش عوض شده بود. مادر من را با همان شلوار برد عکاسی تا برای کلاس اول عکس بگیرم و من جلوی دوربین عکاس، حسابی ابرو در هم کشیدم و اخم کردم و احساس بدم در یک عکس ۳ در ۴ تا ابد ماندگار شد. اما زمانیکه در دانشکده فنی مهندسی ( علی رغم میل باطنی) مشغول تحصیل بودم هر هفته به تماشای مشق عکس دانشجوهای عکاسی دقایقی را میگذراندم و شیفته عکاسی شدم…

این بانوی عکاس که نزدیک به دو دهه است علاقه‌مندانه عکاسی را دنبال می‌کند به عنوان “میهمان سلسله نشست‌هایی تحلیلی با عکاس ماه” عصر روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری بیش از ۳۰ قطعه عکس‌های برتر خود را برای حاضرین به نمایش می‌گذارد.

مجموعه نشست‌های تحلیلی عکاس ماه با حمایت پایگاه عکس چیلیک و مدیریت و برنامه ریزی عکاس و کارشناس ” مهدی طاهری ” تعریف شده و قصد دارد تا در محیطی واقع بینانه، با نشاط و پژوهش محور، نسبت به معرفی صاحبان نگاه و استعداد، در عرصه عکاسی اقدام نماید.

میهمان بعدی جلسه عکاس ماه و مجموعه نشست‌های تخصصی نمایش و نقد نگاه عکاسان پایگاه عکس چیلیک “ابراهیم باقرلو” خواهد بود.

لادن شجاع متولد خردادماه سال ۱۳۴۸ از شهرستان نطنز و دانش آموخته دانشکده فنی مهندسی است.

علاقه مندان جهت اعلام حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی جدید پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) مراجعه یا با شماره: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴

پیشین
… و سال ۱۳۹۱ هم گذشت و پیام مبارک شما …
پسین
نگاه عکاس « لادن شجاع » در نشست عکاس ماه نقد شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست