1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه « ظهور عشق » در موزه هنرهای معاصر فلسطین

مجموعه « ظهور عشق » در موزه هنرهای معاصر فلسطین

نمایشگاهی از آثار عکاسی هنرجویان و دانشجویان با موضوع سوگواری ماه محرم و عزاداری سوگواران با عنوان " ظهور عشق " از روز دوشنبه ۱۰ آذرماه جاری در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می شود.

مجموعه « ظهور عشق » در موزه هنرهای معاصر فلسطین آثار این نمایشگاه برداشتی مفهومی از عناصر محیطی و مستند سوگواران می باشد که با نگاهی نمادگرا توسط پژمان دادخواه انتخاب و ارایه شده اند.
در این نمایشگاه تعداد ۹ عکاس با تعداد ۴۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید عکس هایی منتخب از موضوع را به نمایش گذاشته اند.

در قاب نخست این نمایشگاه آمده است: در این نمایشگاه که با موضوع محرم و فرهنگ عاشورایی است سعی شده است که عکس ها از گزارش صرف و خبری بودن خارج و کمی رنگ و بوی نمادین داشته باشد تا مستند صرف و همچنین سعی شده است که جنبه های خلاقانه نیز در عکاسی در نظر گرفته شود.
این مدرس عکاسی مفهومی افزود: نظر به حوزه عکاسی مفهومی و ویژگی های آن سعی کردم که در این آثار شاهد گزینش خلاقانه و ایده محورانه باشیم.گرچه نیز در اصل این تصاویر وجه مستند گونه نیز دارند ولی تلاش شد تا از گزارش صرف خارج گردند.

اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: مرتضی عبدی، نیما بزرگمهری، علی موسوی، سامان پابوسی، فرشته فرهادی افرا، سید امیر سیادتی، متینه گلچین، نیلوفر دهقان رز و مهسا خیامی.

همچنین پژمان دادخواه به عنوان مدرس عکاسی گروه، قطعه عکسی را در این نمایشگاه ارائه داده است.

این نمایشگاه از عصر روز دوشنبه ۱۰ آذرماه جاری در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش یافته و علاقه مندان تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ آذرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه هنرهای معاصر فلسطین در تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهیدبرادران مظفر واقع شده است.

پیشین
فراخوان جشنواره سراسری عکس نگاه
پسین
گزارشی از هفته عکس مارماریس در کشور ترکیه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست