1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه آثار « انتهای زمین » به کاشان رسید

مجموعه آثار « انتهای زمین » به کاشان رسید

دبیر نمایشگاه گروهی عکس ” انتهای زمین ” در ادامه نمایش آثار عکاسان “پایگاه عکس چیلیک”، خبر از نمایش عکس های منتخب مجموعه در شهرهای کاشان و آران و بیدگل داد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه، در این مجموعه منتخب تعداد ۴۸ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر، منتخب از مجموعه ” انتهای زمین “، با همت عکاسان نمایشگاه و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل واقع در استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.
مهدی سروری دبیر برگزاری و همچنین مسئول هماهنگی این نمایشگاه ها در شهرهای متقاضی، با اعلام این خبر، از تاثیرگذاری مناسب مجموعه “انتهای زمین ” در بین اهالی هنر به ویژه عکاسان علاقه مند به طبیعت گرم و خشک ایران یاد کرد و پس از خانه ی هنرمندان ایران(تهران)، نگارخانه کوثر(سازمان صداوسیما)، نگارخانه بوستان تاکستان(قزوین)، به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به عنوان دو مقصد نزدیک در همسایگی کویر برای نمایش آثار عکاسان اشاره کرد.

مجموعه آثار « انتهای زمین » به کاشان رسید

مدیرمسئول رسانه “پایگاه عکس چیلیک ” هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش نماهایی زیبا از طبیعت گرم و خشک کویر دانست و یادآور شد: هم زمان با پایان دوره نمایش این عکس ها در استان اصفهان، کتاب این نمایشگاه نیز در دسترس عکاسان قرار خواهد گرفت.
سروری ضمن تشکر از مسئولین انجمن های عکاسی، مدیران فرهنگی شهرستان های کاشان و آران وبیدگل و عکاسانی که پیرامون این نمایشگاه قلمی به نقد زدند، حضور اساتید و مسئولین را در حرکت هایی این چنین، اصلی ترین عامل موثر در تشویق جوانان مستعد عکاسی طبیعت و ایران شناسی دانست.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
مریم آل مومن دهکردی، معصومه اصغری، ابراهیم باقرلو، فرزانه بی آزاران، فاطمه پازکی دهقانیان فرد، روح ا.. پورحسن امیری، زهره حسینی جم، مسعود جامعی، اکرم جمعی، وجیهه سادات حسینی، فاطمه حسینی لاهیجی، اعظم حشمتی، معصومه حضرتی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، محمدرضا رحیمی، امین رحمانی، علی روحانی، محمدرضا زارع، مهدیه زینی اسکویی، محسن سلیمی، روح ا.. سنجرانی، سپیده سیرانی، ماهرخ شش بلوکی، حدیثه شعبانی، محدثه سادات(باران) عطایی، منوچهر(امید) صرامی، حسین عصاری آرانی، سوگند عطاران، پرستو عطرسائی، شهرام فرهمند، محمدرضا فرهمندصفت، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، محمد قدرتی وایقان، مهدی کاظمی خالدی، میترا محمدی، سمیرا محمدی، مجتبی محسنی، صادق موسوی، فاطمه شیخعلی میرالی، میران(شورش) مباشری، سجاد معظمی گودرزی، جواد میرزاپورکلیبر، فاطمه ندیمی، مجید وفایی، امیرحسین هاشمی جاوید، سمیه هاشمی.

لازم به یادآوری است محمدرضا زارع با ۵۹ سال سن باتجربه ترین و سارا فیروزی با ۱۲ سال سن، جوان ترین عکاس این نمایشگاه به شمار می آیند.
آثار منتخب پنجمین نمایشگاه گروهی عکاسان ” پایگاه عکس چیلیک ” روز شنبه ۲۴ آبان ماه جاری در خانه عامری های شهر کاشان به نمایش درآمده و تا پایان روز ۶ آذرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای حضور دیدارکنندگان از عکس ها می باشد.
همچنین آثار این نمایشگاه پس از کاشان، عازم شهرستان آران وبیدگل شده و از روز شنبه ۸ آذرماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به نمایش درآمده و علاقه مندان می توانند تا پایان روز ۲۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه دیدن کنند.
بنابر اظهار دبیر این نمایشگاه، مجموعه عکس های منتخب پس از شهرهای یاد شده در دور آتی نمایش عازم شهر شیراز خواهند بود.

پیشین
گفت وگویی صریح با دبیر دوسالانه عکس ورزشی ایران
پسین
پیاده روی پاییزی عکاسان تور عکاسی چیلیک برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست