1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه عکس « انتهای زمین » به مازندران رسید

مجموعه عکس « انتهای زمین » به مازندران رسید

منتخب مجموعه آثار نمایشگاه عکس « انتهای زمین » در تازه ترین مقصد ارایه به استان مازندران و شهر ساری رسید.
مجموعه عکس های نمایشگاه « انتهای زمین » در قالب ۴۴ قطعه عکس منتخب از مجموعه ۱۱۰ قطعه ای در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر عصر روز سه شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان مازندران به نمایش درمی آید.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نمایشگاه چندی پیش آغاز خود را از محل خانه ی هنرمندان ایران در تهران آغاز کرد و در اندک فاصله ای از زمان نمایشگاه، کتاب آن نیز به چاپ رسید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
در ابتدای کتاب « انتهای زمین » کارشناسان و عکاسانی چون: افشین شاهرودی، محمدمهدی رحیمیان، مسعود زنده روح کرمانی، سعید دستوری و کورش ادیم و همچنین پروفسور پرویز کردوانی (پدر علم کویر شناسی) پیرامون مجموعه آثار نمایشگاه قلمی زده اند و نظرات خود را نگاشته اند.

انتهای زمین در ساری اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این شرح است: مریم اسدی، سارا ابالصدق، مهری راست قدم، سهیلا(طلا) خانمیرزایی، ابراهیم باقرلو، سمانه میلانلو، ماهرخ شش بلوکی، فاطمه شیخعلی میرالی، سجاد هاشمی، جواد میرزاپور ، سیدعرفان علی پور، روح الله سنجرانی، زهره حسینی جم، منوچهر(اُمید) صرامی، فاطمه سادات حجازی ، محمدرضا رحیمی، مریم خداوردی، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، معصومه حضرتی، نسرین رستمی، سعید مقدم، حمیده فنایی، صبوره منتظرین، فاطمه افشار، معصومه اصغری، سارا فیروزی، آزیتا قاسمی، اعظم حشمتی، محمدرضا زارع، حسین عصاری آرانی، محسن سلیمی، میترا محمدی، فرزانه سادات بی آزاران، سیدایمان میری، زهرا(نهلا) نیاورانی، طیبه خداوردی، مهدیه زینی اسکویی، مجتبی محسنی، زهرا خوش، سپیده سیرانی، محمدرضا خرازی، مجید وفایی و ملیحه فرهادی.

مهدی سروری دبیر نمایشگاه گروهی عکس « انتهای زمین » با اعلام رضایت از نمایش شهر به شهر آثار اظهار داشت: تولید و نمایش یک مجموعه عکس نمایشگاهی بیش از یک دوره نمایش در مقطعی از زمان ارزشمند است و مجموعه عکس های کویر عکاسان جوان پایگاه عکس چیلیک با هدف ایجاد ارتباط با دیگر عکاسان و مورد نقد و بررسی قرار گرفتن در یک مسیر شهر به شهر قرار گرفته است.
سروری موضوع کویر را موضوعی سراسر معنا و وسیع در کلام و عکس دانست و افزود: بیان صادقانه نقاط ضعف و شنیدن ، بررسی ، رد و یا پذیرش شجاعانه این نکات به طور قطع هدف نقد را یک گام به پیش می برد و عکاسان « انتهای زمین » ضمن تلاش در معرفی منطقه کویر مرنجاب و حفظ ارزش های ناب طبیعت آن ، سعی در دریافت دیدگاه منتقدانه مخاطب کشوری دارند.

لازم به یادآوری است این نمایشگاه تاکنون علاوه بر نمایش در سازمان صداوسیما، از شهرهایی چون: تاکستان، آران و بیدگل، اراک، کاشان، بوشهر، شیراز عبور کرده است و در مسیر آینده خود عازم استان ها و شهرهایی دیگر خواهد بود.
مجموعه منتخب نمایشگاه عکس « انتهای زمین » ساعت ۱۶روز سه شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری با حضور سینا دلشادی ریاست حوزه هنری و مهدی معصومی گرجی کارشناس عکاسی حوزه و جمعی از عکاسان و هنرجویان در نگارخانه سوره ساری گشایش می یابد و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقه مندان هم می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه سوره ساری در استان مازندران، شهر ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
پایگاه عکس خبری دوربین ، برترین پایگاه عکاسی کشور شد
پسین
نمایشگاه جشنواره ادواری عکس تعاون برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • صدای کاروان انتهای زمین دوباره به گوش میرسد و امیدوارم مخاطبین این نمایشگاه با دیدن گوشه از بهشت زیبای کویر مرنجاب قدردان این نعمت زیبای خدادادی بوده و این نمایشگاه بتواند پا از عرصه ایران فراتر گذاشته و زیبایی گوشه ای از کویر ایران را به جهانیان بشناساند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست