1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه عکس های آزیتا قاسمی در نمایشگاه « آهنگ سفر »

مجموعه عکس های آزیتا قاسمی در نمایشگاه « آهنگ سفر »

 نمایشگاهی از آثار عکاسی " آزیتا قاسمی " با عنوان " آهنگ سفر " از روز شنبه ۱۵ شهریورماه جاری در نگارخانه خانه عکاسان در تهران گشایش می یابد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این نمایشگاه تعداد ۱۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۷۰ سانتیمتر، ۳۸ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۱۰۰ سانتیمتر از دستاورد سفرهای این بانوی عکاس به استان های داخلی و برخی کشورها به نمایش گذاشته می شود.
عکس های این نمایشگاه در بخش داخلی شامل: مناطقی چون: مازیچال، باداب سورت، حوض سلطان، خوزستان، چابهار، سوباتان، جزیره هرمز، طبس، جنگل مرسی سی، تفرش و قشم و در بخش خارج از کشور نماهایی از چون: دبی، هیمالیا، هلند، گرجستان، نپال، کنیا، اسپانیا، برنئو و هند است.
عکس مربوط به پوستر و کارت دعوت این نمایشگاه تصویری از خط نصف النهار مبداء(گرینویچ) در شهر لندن است.

مجموعه عکس های آزیتا قاسمی در نمایشگاه « آهنگ سفر »
در قاب ابتدای این نمایشگاه به قلم عکاس آمده است:

دنیای رنگهای آهنگین من، با ملودی رنگین طبیعت خیالمان را در سایه ی هنر لحظاتی به خوابی نیم روزی می برد که ای کاش خواب رویاهایمان را ببینیم و خواب شهری که در آن رنگین کمان میزبانمان باشد و گونه های سرخ و لبهای خندان و دستانی که هیچ پینه ندارد و مادری که همه چیز دارد و کودکی که حسرت را نمی فهمد و این ملودی ترانه ای زندگیمان باشد.

آزیتا قاسمی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۱ و دانش آموخته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی است. ایشان پس از گذراندن دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور تجربه هایی را در عکاسی آغاز کرده و تاکنون قریب به ۳ سال است که عکاسی می کند.

علاقه مندان می توانند در ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در آیین گشایش این نمایشگاه حضور یافته و تا پایان روز ۲۶ شهریورماه جاری همه روزه (به جز پنجشنبه وجمعه) از ساعت ۹ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
خانه عکاسان در تهران، انتهای غربی خیابان سمیه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.

پیشین
اردوی عکاسی مسابقه نگاه سرخ میزبان عکاسان
پسین
سوگواره «مهر محرم» تا ۱ آذر تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست