1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجموعه نمایشگاهی «خوبی را معروف کنیم» در نگارخانه های تهران

مجموعه نمایشگاهی «خوبی را معروف کنیم» در نگارخانه های تهران

مجموعه عکس های راه یافته به نمایشگاه عکس «خوبی را معروف کنیم» در نوبت نمایش در نگارخانه های گوناگون شهری قرار گرفته و در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک عکس های راه یافته به مسابقه سراسری عکس «خوبی را معروف کنیم» با هماهنگی های انجام گرفته مدتی است در برخی نگارخانه ها در تهران به نمایش گذاشته شده و همچنان تا پایان سال در حال گذر و نمایش و عبور از برخی دیگر از نگارخانه ها است.
نگارخانه فانوس در فرهنگسرای رازی، نگارخانه گذر در فرهنگسرای رسانه، نگارخانه ولاء در فرهنگسرای ولاء، نگارخانه بهمن در فرهنگسرای بهمن از جمله نگارخانه های میزبان عکس ها بوده و در حال حاضر این مجموعه عکس نمایشگاهی تا ۱۵ بهمن ماه جاری در نگارخانه هدی در فرهنگسرای قرآن می باشد.
از دیگر نگارخانه های میزبان عکس ها می توان به نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق (۱۶ تا ۳۰ بهمن)، نگارگذر در فرهنگسرای تهران (۱ تا ۱۵ اسفند ماه) و نگارخانه معرفت در فرهنگسرای معرفت (۱۶ اسفند تا ۲۸ اسفند ماه) اشاره کرد.
اسامی راه یافتگان و صاحبان اثر در نمایشگاه عکس «خوبی را معروف کنیم» به این ترتیب معرفی شده است:
 ابراهیم علی پور، احسان جزینی، احمد تاجی، امیر عنایتی، امیر یوسفیان اهری، امیر مهدی نجفلو، امین رحمانی (۲فریم)، ایوب فتاحی، پویا رمضانی، جاوید تفضلی، جلال الدین تیموری، جمشید فرجوند فردا (۲فریم)، جواد گلمکانی، حامد صادقی، حمزه محمدحسینی، روح الله دهقانی، سعید قاسمی، سمانه شیرازی، سهیلا صنم نو (۳فریم)، شهاب ناصری، صادق نیک گستر (۳فریم)، عباس عاشوری، علی ابک، علی رحیمی، علی سوته (۳فریم)، علی عوض پور، غلامرضا احمدی، کیانوش سعادت، مجید حجتی (۳فریم)، محمد مهیمنی، محمدرضا رجایی، محمدرضا صالحی، مریم خداوردی، مسعود علوی میلانی، مهدی پارساییان، بابک مهرافشار، سحر حسن زاده (۲فریم)، سروش جوادیان، محمدمهدی ورال.

در قاب ابتدای این نمایشگاه عکس به قلم «اکبر بختیاری» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رییس فرهنگ‌سرای آمده است: در شهر و خانواده اتفاقاتی می‌بینیم که نگران کننده است و فکر می‌کنیم که چرا مهربانی‌های گذشته وجود ندارد؟ ما وظیفه داریم فضایل اخلاقی را چه در جامعه و چه در خانواده به تصویر بکشیم. در همین راستا طرحی را برنامه ریزی کردیم که در فصل بهار با عنوان «خوبی را معروف کنیم» آغاز شد که در این طرح ما می‌توانیم مصادیق کوچک و بزرگ مهربانی و خوبی را که در جامعه است بزرگ کنیم و از طریق فیلم و عکس تصویر سازی کنیم.

در متن فراخوان این مسابقه به اهدافی چون: شناسایی و معرفی الگوهای سبک زندگی اسلامی و ایرانی به شهروندان، فراهم آوردن زمینه های گسترش فضایل اخلاقی در جامعه، تشکیل گروههای همیاری در زمینه ترویج فرهنگ مهربانی و بهره گیری از ظرفیت های خانواده ها برای ترویج ارزش های اخلاقی و رفتاری اشاره شده است.

فراخوان جشنواره عکس «خوبی را معروف کنیم» به دبیری: احسان رافتی داریان با هدف به تصویر کشیدن نماهایی از جلوه های ارتباطی و مصادیقی از مهربانی در جامعه از سوی فرهنگ سرای رازی در بهار سال جاری منتشر شد و در نهایت با حضور و داوری: مسعود زنده روح، محمد نوروزی و مهدی سروری تعداد ۵۰ قطعه عکس از تعداد ۳۹ نفر عکاس را به بخش نمایشگاه این فراخوان پذیرفت.

بنابر اعلام محمدجعفر گرامی معاون آفرینش و اجرای منطقه ۱۱ کتاب عکس این مجموعه عکس نمایشگاهی بزودی به چاپ رسیده و ضمن رونمایی، خبر آن منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
جدول برنامه جنبی سیزدهمین جشنواره دوربین.نت در ۶شهر
پسین
کتاب عکس «۲۲۸» با آثار ۲۲۸ عکاس منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست