1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مدعوین به جشنواره عکس « بازار تاریخی اراک »

مدعوین به جشنواره عکس « بازار تاریخی اراک »

دبیرخانه جشنواره ملی عکس ” بازار تاریخی اراک “، اسامی مدعوین به نخستین دورۀ این جشنواره را معرفی کرد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) با پایان یافتن مهلت ثبت نام عکاسان غیر بومی برای شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس “بازار تاریخی اراک”، تعداد ۲۱۱ رزومه هنری (شرح سوابق عکاسی) و نمونه عکس های خواسته شده طبق متن فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » عادل عزیزی دبیر نخستین جشنواره ملی عکس “بازار تاریخی اراک” ضمن سپاس از مشارکت عکاسان و تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی گروه اجرایی جشنواره، با اعلام این خبر گفت: بررسی و رتبه بندی رزومه‌ها و نمونه آثار ارسالی پس از اتمام مهلت ثبت نام توسط هیات انتخاب آغاز و از فهرست تمامی متقاضیان، تعداد ۳۷ عکاس به عنوان مدعو برای شرکت در بخش حضوری جشنواره انتخاب شدند.
وی افزود: عکاسان دعوت شده به جشنواره، از صبح یکشنبه ۲۸ تیرماه تا صبح پنج شنبه یکم مرداد ماه میهمان جشنواره خواهند بود و می‌بایست پس از عکاسی از موضوعات خواسته شده در متن فراخوان، صبح روز سه شنبه ۳۰ تیر ماه جاری آثار نهایی خود را برای داوری بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
دبیر جشنواره زمان افتتاح نمایشگاه آثار راه یافته را همزمان با اختتامیه جشنواره در روز چهارشنبه ۳۱ تیرماه اعلام کرد و افزود: این اولین بار در کشور است که نمایشگاه آثار راه یافته در یک جشنواره حضوری در این سطح همزمان با اختتامیه جشنواره و با شرکت تمامی عکاسان شرکت کننده افتتاح می شود و این تجربه ای است که انجمن عکاسان استان مرکزی با برگزاری فراخوان نمایشگاهی ” در همین حوالی” در سال گذشته کسب کرده است.
عزیزی با اشاره به امکان حضور عکاسان آزاد در بخش حضوری جشنواره، تصریح کرد: محدودیتی برای حضور عکاسان آزاد در بخش حضوری جشنواره نیست و متقاضیان می توانند با هزینه خود در این بخش شرکت نمایند.
وی گفت: عکاسان سراسر کشور فارغ از شرکت یا عدم شرکت در اردو می‌توانند آثار خود را در بخش غیر حضوری تا تاریخ ۲۰ تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
عزیزی افزود: داوری در این بخش (غیر حضوری) از بین آثار ارسال شده طبق موضوعات جشنواره از “بازار تاریخی اراک” خواهد بود و هر عکاس می تواند ۱۵ اثر همراه با فرم تکمیل شده ثبت نام را به ایمیل جشنواره ارسال کنند.
دبیرخانه جشنواره ضمن تبریک به این عزیزان اسامی منتخبین را (به ترتیب حروف الفبا) به شرح ذیل اعلام می‌دارد:
سیامک ابراهیمی از تهران، محسن اسماعیل زاده از مشهد، امید آقایی از شیراز، افسانه برغمدی از سبزوار، جاوید تفضلی از مشهد، حسین تهوری از کیش، سروش جوادیان از تهران، مهران چراغچی بازار از تبریز، سیدعلی حسینی فر از سبزوار، رضا خالدی از بیرجند، جاوید خدمتی از اردبیل، امین رحمانی از تاکستان، آیدا رسولی از تبریز، جواد روئین از تهران، سهیل زندآذر از رشت، عطا رنجبر زیدانلو از قوچان، حمید سالاری از نیشابور، عالیه سعادت پور از اصفهان، مهدی سعادت از ارومیه، بابک شعبانی از تبریز، مجید شقائی فلاح از مشهد، رها صلاحی مقدم از بیرجند، امیر عنایتی از تربت حیدریه، قاسم فتحی از ارومیه، جمشید فرجوند فردا از بیجار، معصومه فریبرزی از اهر، ئاریز قادری از سنندج، صابر قاضی از تبریز، علی کرمی از همدان، احسان کمالی از بجنورد، امیرحسین کمالی از اصفهان، سلیمان گلی از تربت حیدریه، مهین محمد زاده از زاهدان، ناصر محمدی از زنجان، ویدا مسگرانی از تهران، حسین معمری از بجنورد، حسین ملکی از اردبیل.
جهت اعلام حضور در اردو شماره های ۰۸۶۳۴۰۳۲۵۶۱ و ۰۹۱۸۶۲۹۵۸۰۵ (محمد اسدی، مدیر اجرایی جشنواره) تعیین شده است
گفتنی است جشنواره ملی عکس بازار تاریخی اراک از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۳۱ تیر ماه توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با همکاری انجمن عکاسان استان مرکزی برگزار می شود.
———————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهدۀ متن فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس « بازار تاریخی اراک » ” ایـنجـا ” کلیک کنید.

پیشین
نگارخانه چیلیک میزبان آثار سومین مسابقه عکس «نگاه سرخ»
پسین
تمدید مهلت شرکت دربخش غیرحضوری جشنواره بازار اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست