1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مدیران فرهنگی از عکاسان « انتهای زمین » تقدیر کردند

مدیران فرهنگی از عکاسان « انتهای زمین » تقدیر کردند

مدیران فرهنگی شهرستان آران و بیدگل با حضور در مدرسه شهروندی این شهرستان، از عکاسان « انتهای زمین » تقدیر کردند.
به گزارش “پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این برنامه که با نمایش آثار همسفران تورهای عکاسی چیلیک و گفت گو پیرامون آنها در محل مدرسه شهروندی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد، میثم نمکی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاج رحمت ا.. حاجی جمالی عضو شورای شهر، احسان رضایی فر نماینده فرماندار و عمران دلاوریان مدیر مدرسه شهروند حضور یافتند و از همت و حرکت عکاسان مجموعۀ “انتهای زمین ” تقدیر کردند.
در این سفر که روز پنجشنبه ۶ آذرماه جاری به شکل مستقل توسط عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه ” انتهای زمین ” برگزار شد، بیش از بیست نفر از عکاسان حضور یافتند تا ضمن حضور در محل نمایش عکس ها در سرای عامری ها، از آثار منتخب نمایشگاه ” انتهای زمین ” دیدار کرده و برای ساعتی از محوطه سرای عامری ها به عکاسی بپردازند.

مدیران فرهنگی از عکاسان « انتهای زمین » تقدیر کردند

پس از آن، با حضور در شهرستان آران و بیدگل تعدادی از آثار عکاسان همسفر با تورهای ۶۷ و ۶۸ پایگاه عکس چیلیک با عناوین ” عاشورا در ییلاق ” و ” پیاده روی پاییزی در جنگل تا دریاچه چورت ” مورد نمایش و گفت وگو قرار گرفت و پایان بخش این نشست اهدای گواهی های حضور عکاسان توسط مدیران فرهنگی شهرستان آران وبیدگل بود که با حضور عکاسان بومی و میهمان حاضر در این نشست انجام پذیرفت.
در این برنامه مجید فرزادمهرآرانی عکاس صاحب تالیف نیز با خیرمقدم به گروه عکاسان در این جمع حضور یافت و با معرفی آخرین تالیف تصویری خود، تعدادی از این کتاب را برای تقدیم به همسفران در اختیار مدیریت پایگاه عکس چیلیک قرار داد. فرزادمهرآرانی متولد سال ۱۳۵۵ و دانش آموخته جامعه شناسی وعضو انجمن عکاسان میراث فرهنگی است.

مدیران فرهنگی از عکاسان « انتهای زمین » تقدیر کردند

مدیریت پایگاه عکس چیلیک به نمایندگی از سوی عکاسان حاضر در این حرکت مستقل وظیفه خود می داند از همت، همراهی و حضور سایر عزیزانی که در برگزاری نمایشگاه و تدارک این نشست و میزبانی شایسته شان به زیبایی کوشیدند، تقدیر و تشکر نماید.
اسامی عکاسان همسفر در این دیدار به این ترتیب معرفی می شوند: محمدرضا زارع، بانو ایران نژاد، میترا محمدی، محمد کیانی، ابراهیم باقرلو، مهدی سروری، مسعود جامعی، حسین عصاری آرانی، زهرا رحیم زاده، اکرم جمعی، سیدصادق موسوی، محمدرضا رحیمی، اعظم حشمتی، مجتبی محسنی، سبحان سروری، فرحناز کیانی، زهراسادات قدس طباطبایی، مریم باقرلو، منوچهر(امید) صرامی، سمیرا محمدی، آزاده گلابگیران، اکرم جمعی، سارا فیروزی، سپیده سیرانی، سمیه هاشمی، فاطمه ندیمی.
مقصد بعدی آثار منتخب مجموعه عکس های نمایشگاه گروهی ” انتهای زمین ” پس از کاشان، آران وبیدگل خواهد بود و سپس این مجموعه با رضایت و مشارکت عکاسان، به سوی استان فارس و شهر شیراز رهسپار خواهد شد.
جهت مشاهده گزارش تصویری این سفر و تقدیر مدیران فرهنگی شهرستان آران و بیدگل “ ایـنجـا ” کلیک کنید.

پیشین
فراخوان نمایشگاه عکس « ماهی بگیران »
پسین
همزمان با انتشار ویژه‌نامه‌ی «تصویر سال»صمدیان: کار ما بیشتر به «جنون اقتصادی» می‌ماند تا «شعور اقتصادی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست