1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه استان زنجان دبیر شورای سیاست گذاری عکس صحنه استان زنجان گفت: همزمان با اختتامیه جشنواره تئاتر استان زنجان، برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه استان معرفی شدند.
حمید رضا بازرگانی در گزارشی اعلام کرد: همزمان با برگزاری اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان از برگزیدگان نخستین جشنواره عکس صحنه تجلیل شد. وی افزود: در این جشنواره برای اولین بار و به صورت منسجم عکس هایی از اجرای نمایش های بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان زنجان به نمایش درآمد. این مسئول خاطرنشان کرد: در این مراسم از آقایان ، ناصر محمدی، نادر پناه زاده و سیاوش عربخانی به عنوان داوران نخستین جشنواره ی عکس صحنه تقدیر به عمل آمد.
وی تصریح کرد: در این مراسم به واسطه همسانی و هم گرایی در خلق آثار، سیده نیلوفر محمودیان، سمیرا ابراهیمی و میثم کیلی، به عنوان نفرات برگزیده جشنواره عکس صحنه انتخاب شدند.
دبیر شورای سیاست گذاری عکس صحنه استان زنجان یادآور شد: برای نخستین بار در استان زنجان پس از گذشت سالیان متوالی که از برپایی جشنواره تئاتر می‌گذرد نخستین جشنواره عکس صحنه برگزار مشد که جای خشنودی است که امسال همزمان با جشنواره تئاتر این جشنواره برپا شده است.
دبیر شورای سیاست گذاری عکس صحنه استان زنجان افزود: پس از اجرای گروه‌ های نمایش عکس‌ های گرفته شده از نمایش اجرا شده در معرض دید عموم قرار گرفت.
طراح و ایده پرداز نخستین جشنواره عکس صحنه بیان کرد: با وجود اینکه در سال‌ های گذشته عکس‌ های گزارش گونه از جشنواره ‌های تئاتر گرفته می شد ولی انسجام آگاهی برای رسیدن به عکس تئاتر امسال جهت آغاز به کار نخستین جشنواره عکس صحنه میسر شده است.
وی با اشاره به امتیازات جشنواره عکس صحنه ابراز کرد: این جشنواره موجب می شود که دیگر عکاسان به صورت انفرادی عکاسی نکنند. ناظر هیئت داوران عنوان کرد: نتیجه دیدنی و زیبای جشنواره نو ظهور عکس صحنه نیازی به گذشت زمان نداشت چرا که استعدادها به سرعت و به صورت عینی و آنی دیده شدند که امیدواریم در سال ‌های آینده با همراهی مسئولان و هنرمندان تئاتر و عکس استان شاهد شکل گیری انجمن عکس هنرهای نمایشی باشیم.

پیشین
انتهای زمین با حضور رؤسای انجمن های عکاسی گشایش یافت
پسین
تمدید مهلت شرکت در دوسالانه عکس ورزشی ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست