1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « مهدی رودباری » عکاس و استاد دانشگاه درگذشت

« مهدی رودباری » عکاس و استاد دانشگاه درگذشت

در کمال تاسف و ناباوری مطلع شدیم که عکاس و مدرس دانشگاه « محمدمهدی رودباری » صبح امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه درگذشت.
« مهدی رودباری » که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، پس از تلاش کادر درمان، صبح امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه در پی وخامت احوال، دعوت حق را لبیک گفت.
محمدمهدی رودباری متولد شهریور ماه سال ۱۳۴۱ از شهرستان شهمیرزاد و دانش آموخته رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا بود و در زمینه هنر عکاسی سالها در عرصه آموزش در هنرستان و تدریس در دانشگاه سعی وافر داشت و تلاش بسیاری کرد و عکاسان موفقی را تربیت نمود.
رودباری در دوران جنگ عراق و ایران در قالب عکاس، تصاویری را ثبت کرد که در نشریه های: پیام انقلاب و امید انقلاب به چاپ رسید. ایشان همچنین در سال‌های پس از پایان جنگ به دلیل علاقه وافری که به هنر عکاسی داشت در حوزه عکاسی استودیویی و عکاسی طبیعت، تجارب ارزنده ای از خود باقی گذاشت.
محمدمهدی رودباری در یکی از گفت‌وگوهایی که داشت اظهار کرده بود:« عکاسی برای من، نه تفریح است و نه تفنن؛ عکاسی برای من مشق و تمرین چگونه زیستن است، مثل نوزادی که روبه دنیا چشم باز می کند هر روز چشم باز می کنم برای تمرین دیدن و درک کردن؛ و برای این تمرین و تعبّد، ابزاری بهتر از دوربین عکاسی‌ام سراغ ندارم.»
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده و همکاران، این عکاس فقید عرصه آموزش عکاسی، همچنین فعالان حوزه رسانه و خبرگزاری‌های کشور، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور، برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان ملی نمایشگاه و کتاب عکس « سیل مهربانی »
پسین
اطلاعیه دوم دبیرخانه عکسواره حسینی «جان من است او»

به تازگي منتشر شده

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست