1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهدی منعم ، میهمان همایش تخصصی عکس در مازندران

مهدی منعم ، میهمان همایش تخصصی عکس در مازندران

همایش تخصصی عکس و نقش عکاسی مستند در تاریخ با حضور « مهدی منعم » در حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود.

به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران همایش تخصصی عکس با حضور مهدی منعم در روز پنجشنبه ۶ اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات برگزار می شود.
منعم حوزه هنری مازندرانبه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این همایش که با موضوع وقایع نگاری و تاریخ نگاری در عکاسی مستند برپا می شود، مهدی منعم پیرامون پروژه های عکاسی خود و اندیشه های پرداختن به موضوع های مورد نظر که بخشی از آنها در قالب کتاب عکس « قربانیان جنگ » به نمایش گذاشته شده است با مخاطبین و علاقه مندان به گفت وگو خواهد نشست.
این همایش با سخنرانی پیرامون موضوع وکاربردی شدن و هدفمند کردن هنر عکاسی و نمایش عکس ، معرفی کتاب عکس « قربانیان جنگ » و مطالبی در خصوص کتاب و پرسش و پاسخ همراه خواهد بود.
حضور در این برنامه تخصصی برای تمامی علاقه مندان و عکاسان ازاد خواهد بود و برگزارکننده از حضور تمامی عکاسان ، دانشجویان ، هنرجویان و علاقه مندان به موضوع های مستند و عکاسی در سالهای جنگ ایران و عراق و رسالت عکاس در تداوم عکاسیپس از سالهای اتمام جنگ به سخنرانی خواهد پرداخت .

مهدی منعم متولد اسفندماه سال ۱۳۳۹ و متولد شهرستان رشت در استان گیلان است. ایشان عکاسی را با علائق شخصی آموخته و از اوایل سالهای دهه شصت به شکل حرفه ای به عکاسی پرداخته است.  منعم ظرف سالهای اخیر با ارایه دو جلد از کتاب « قربانیان جنگ » به نمایش عکس هایی از قربانیان سلاح ها و جنگ افزارهای باقی مانده از سالهای جنگ میان دو کشور عراق و ایران پرداخته است.

برنامه نشست تخصصی عکس در حوزه هنری مازندران ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اسفندماه جاری با حضور عکاسان و مدیران هنری در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار می شود.
حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری ، میدان امام(ره)، بلوار دانشگاه واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « هفت مجموعه‌ عکس مستند » در تبریز
پسین
پنجمین پرسش نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست