1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ عکس « نگاه » تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ عکس « نگاه » تمدید شد

مهلت ارسال آثار از سوی شرکت کنندگان به جشنواره سراسری عکس ” نگاه ” تمدید شد.

دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری عکس ” نگاه ” با هدف به تصویر درآوردن لحظاتی خاص و ویژه از زندگی کودکان، با شعار: ” کودک، نشاط، زندگی “ مهلت ارسال آثار را به پاس احترام به درخواست های دریافتی و با هدف ارتقاء سطح کیفی جشنواره، تمدید کرد تا حق هیچ شرکت کننده ای از سراسر کشور جهت شرکت در این جشنواره تضییع نشود.

مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ عکس « نگاه » تمدید شد

امیر کمانی دبیر این جشنواره در گفت و گو با واحد خبر ”  پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) ضمن بیان آمار قابل قبول حضور شرکت کنندگان و آثار ارسالی، به درخواست هایی از سوی برخی شرکت کنندگان اشاره کرد که با وجود برنامه ریزی های انجام گرفته در دبیرخانه برای انجام امر کدگذاری توسط نرم افزار و برگزاری جلسه داوری در روزهای پیش رو، به دلایل گوناگونی خواستار تمدید مهلت ارسال فایل عکس ها به دبیرخانه شده بودند.

ایشان ضمن تقدیر از سایر شرکت کنندگانی که در زمان اولیه اقدام به ارسال آثار کردند از سایر علاقه مندان به حضور در این رقابت اعلام کرد: امکان تمدید دیگر باره مهلت ارسال آثار به هیچ وجهی وجود ندارد و دبیرخانه فقط مهلت ۲۹ دی ماه را به عنوان آخرین زمان دریافت آثار در دبیرخانه برای شرکت کنندگان تعیین کرده است.

کمانی تاکید کرد: فایل هایی که در آخرین ساعت ها و به دلایل ترافیک حجیم خط موفق به ارسال کامل نشوند از دور داوری حذف شده و شرکت کنندگان برای عدم مواجهه با این وضعیت لازم است منتظر اخرین روزها و ساعت ها برای ارسال نباشند.

لازم به یادآوری است چندی پس از انتشار فراخوان، خبر افزایش جوایز برگزیدگان و عکاسان مورد تقدیر منتشر شد که با واکنش مناسب و رضایت بخش علاقه مندان مایل به شرکت مواجه شد.

دبیری این جشنواره بر عهدۀ امیر کمانی و مسئولیت ارزیابی آثار و داوری آثار ارسالی با: محمدرضا چایفروش، حمیدرضا سلطان آبادیان و مهدی فاضل است.
دبیرخانه در انتهای این اطلاعیه، اعلام کرد: با وجود تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۲۹ دی ماه جاری، داوری و اعلام نتایج مطابق برنامه ای که از قبل در گاهشمار فراخوان اعلام شده بود، انجام خواهد گرفت.
نخستین فراخوان جشنواره سراسری عکس نگاه با هدف به تصویر درآوردن لحظاتی خاص و ویژه از زندگی کودکان، با شعار: ” کودک، نشاط، زندگی “ از سوی « شهرداری منطقه یک مشهد » در قالب طرح “محله ما، محله زندگی سه ” برگزار شده و « سازمان تفریحی شهر مشهد » از همکاران حمایتی این طرح است.
سایر اخبار و اطلاعیه های دریافتی از سوی دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت، در فهرست اخبار این رسانه منتشر خواهد شد.

پیشین
مهلت ارسال آثار به مسابقه « نگاه سرخ » تمدید شد
پسین
راه یافتگان نهمین جشنواره دوربین.نت اعلام شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست