1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال آثار به مسابقه « نگاه سرخ » تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه « نگاه سرخ » تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه « نگاه سرخ » تمدید شددبیرخانه مسابقه ملی نگاه سرخ با ارسال اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار در سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ خبر داد.

دبیرخانه سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ سرخ با ارسال اطلاعیه ای از ۲۰ دی ماه جاری به عنوان آخرین زمان تعیین شده برای علاقه مندان و شرکت کنندگان به عنوان هلت تمدید شده برای ثبت نام و ارسال آثار در سومین دورۀ مسابقه نگاه سرخ خبر داد.

در ادامل این اطلاعیه آمده است: با توجه به مدت زمان اعلام شده برای ثبت نام در این مسابقه و با عنایت به استقبال خوب و درخواست‌ علاقه مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی، هنری، زمان شرکت در مسابقه تا تاریخ ۲۰ دی ماه جاری تمدید می شود تا شرکت کنندگان بیشتری بتوانند در این مسابقه ملی شرکت نمایند.

دبیری سومین دوره این مسابقه را ”  احمد خطیری ” پذیرفته و مسئولیت ارزیابی آثار ارسالی و عکس های دریافت شده توسط شرکت کنندگان بر عهدۀ: دکتر مهدی حجت، افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی، ابراهیم صافی و آرش حمیدی است.

گفتنی است سومین دورۀ مسابقۀ ملی عکاسی نگاه سرخ به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان کلید خورده و مراسم اختتامیه و اهداء جوایز آن ۱۴ اسفند سال جاری اعلام شده است.

پیشین
سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » برگزار می‌شود
پسین
مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ عکس « نگاه » تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست