1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ثبت نام در اردوی ملی عکس تعزیه لامرد اعلام شد

مهلت ثبت نام در اردوی ملی عکس تعزیه لامرد اعلام شد

دبیرخانه اردوی ملی عکس تعزیه لامرد مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک عباس محمدی دبیر دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد در حاشیه جلسات عمومی پیشبرد کارهای اجرایی این اردوی ملی  با اشاره به استقبال هنرمندان و مهلت ثبت نام حضور در اردوی ملی عکس تعزیه لامرد بیان داشت؛  لازم است تشکر کنم از اسم نویسی تعداد زیادی از هموطنان هنرمند به جهت شرکت در این اردوی ملی، باید اعلام دارم که آخرین مهلت ثبت نام در اردوی ملی عکس تعزیه لامرد ١۵ مهرماه می باشد.

دبیر دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد به چگونگی ثبت نام هنرمندان اشاره کرد و اظهار کرد: ثبت نام بصورت الکترونیکی انجام میشود، و هنرمندان میتوانند با مراجعه به سایت lamerdaks.ir با ثبت مشخصات خود آمادگی خود را برای حضور در این رویداد اعلام دارند.

وی با تشریح برنامه های اردو خاطر نشان کرد: اردو در روزهای هشتم، نهم و دهم ماه محرم مصادف با سی ام مهر، یکم و دوم آبان برگزار میشود.

محمدی با بیان اینکه کارهای اجرایی سوگواره این اردو بلافاصله بعد از اتمام اردو انجام میشود گفت: با یاری خداوند کارهای اجرایی سوگواره دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد بلافاصله بعد از اتمام دوره سه روزه اردو در لامرد شروع میشود که نحوه ارسال و دریافت آثار در متن فراخوان موجود می باشد.

عباس محمدی خاطر نشان کرد: لازم است تشکر ویژه داشته باشم از مهندس منصوری فرماندار محترم شهرستان لامرد، هنرپیشه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام غفاری رییس دادگستری  و همچنین حجت الاسلام بلوری رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان که با استقبال از این طرح کشوری ما را به جهت پیشبرد برنامه ها یاری دادند.

دبیر دومین اردوی ملی عکس تعزیه لامرد در پایان سخنان خود به عدم تمدید مهلت ثبت نام اشاره کرد و گفت: هنرمندان عزیز توجه داشته باشند که آخرین مهلت ثبت نام حضور در این اردوی ملی تا ١۵ مهر ماه می باشد که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « کودکان کار » در بوشهر
پسین
کورش ادیم و نمایشگاه گروهی « دیستوپیای توتستان »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست