1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت دریافت رزومه عکاسان بین المللی جشنواره شیراز امروز

مهلت دریافت رزومه عکاسان بین المللی جشنواره شیراز امروز

مهلت دریافت رزومه عکاسان بین المللی متقاضی شرکت در جشنواره عکس شیراز امروز تا پایان روز جمعه ۱۱ فروردین ماه تعیین شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به اینکه دور چهارم جشنواره عکس “شیراز امروز” بصورت بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: عکاسان خارج از کشور برای شرکت در این جشنواره تا ۱۱ فروردین ماه امسال برای ارسال روزمه عکاسی خود مهلت دارند.

هاشم مظاهری زاده اظهار داشت: جشنواره عکس “شیراز امروز” در سال ۹۶ با توجه به انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام و به عنوان نخستین برنامه از برنامه های پایتختی جوانان جهان اسلام در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش رزومه بخش بین الملل جشنواره آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در این بخش عکاسان بین‌المللی تا ۱۱ فروردین ماه مهلت دارند تا روزمه خود را به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی shiraz.emrooz.fes@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: عکاسان داخلی نیز از روز ۱۳ تا ۲۳ فروردین می‌توانند روزمه خود را به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا اسامی آنها برای شرکت در اردوی عکاسی ثبت شود.

دبیر جشنواره عکس “شیراز امروز” گفت: اردوی عکاسان خارجی و داخلی ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار می شود و بر اساس گروه بندی های مشخص در نقاط مختلف مذهبی و گردشگری شیراز اقدام به عکاسی می کنند.

مظاهری‌زاده ادامه داد: پس از داوری عکس ها مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس “شیراز امروز” همزمان با میلاد امام زمان (عج) به همراه برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین عکس های این جشنواره در قالب نمایشگاهی از دوم تا ۵ خرداد ماه در شیراز در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

گفتنی است جزییات بخش ها و آئین نامه اجرایی این جشنواره در سایت جشنواره به نشانی festivals.shiraz.ir  موجود است.
سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز بلافاصله پس از دریافت، در بخش سرخط اخبار و صفحه های اجتماعی پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « روایت گذشته » در موزه عکسخانه شهر
پسین
نوروز سال ۱۳۹۶رسید و…(گزارش عملکردسالانه + اسامی همراهان)

به تازگي منتشر شده

فهرست