1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت شرکت در فراخوان عکس فرش فراهان تمدید شد

مهلت شرکت در فراخوان عکس فرش فراهان تمدید شد

دبیرخانه فراخوان نمایشگاه عکس فرش فراهان با صدور و ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به تمدید مهلت شرکت در این فراخوان اشاره کرد.

مهلت شرکت در فراخوان عکس فرش فراهان تمدید شد در متن ارسالی این اطلاعیه که به تایید محمد وروانی فراهانی به عنوان دبیر فراخوان رسیده، آمده است:
نظر به استقبال هنرمندان عزیز و درخواست های پیاپی عکاسان گرامی از استان های گوناگون برای تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه فراخوان نمایشگاه عکس فرش فراهان ، دبیرخانه با بررسی های انجام گرفته در خصوص حفظ نظام اجرایی امور جاری ارزیابی، انتخاب تا گشایش نمایشگاه، ضمن همدلی با هنرمندان ارجمند و عکاسان گرامی ، زمان پایانی فرستادن آثار شرکت کنندگان را حداکثر بدون امکان تمدید دوباره، تا[highlight] پایان روز یکشنبه ۵ دی ماه [/highlight]سال جاری تعیین کرد.

در انتهای این اطلاعیه تاکید شده است که عکاسان حرفه ای نسبت به ارسال فایل عکس ها در زمان معین اقدام کرده و بی نیاز از تاکید است که هر گونه اشکال در ترافیک ارسال آثار و فرستادن فایل عکس ها در ساعات پایانی روز اعلام شده بر عهده ی شرکت کنندگان است و دبیرخانه پس از ورود به تاریخ روز بعد و زمان اعلام شده، امکان پذیرش فایل عکس ها را نخواهد داشت.
وروانی با اشاره به دریافت آثار شرکت کنندگان از استان های: اصفهان، خراسان رضوی، تهران، کردستان، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، همدان، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کرمان، البرز و … استقبال از سوی عکاسان و علاقمندان را مناسب عنوان کرد.

مسئول برگزاری و دبیر این فراخوان محمد وروانی فراهانی (همراه:۰۹۱۸۷۵۷۴۴۱۲) و از حمیدرضا مجیدی ، سیدمهرداد شریفی، رامین ربیعی ، عادل عزیزی و علی کریمی به عنوان هیات انتخاب عکس های نمایشگاه نام برده شده است.
سایر اخبار و اطلاعات در خصوص این فراخوان پس از دریافت از دبیرخانه بلافاصله در بخش اخبار پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
به پاسداشت « روز عکس تاریخی » در یونسکو برگزار شد
پسین
ادیم با قدیریان در دانشگاه گفت وگو می کند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست