1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی عکس وقف تمدید شد

مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی عکس وقف تمدید شد

مهلت دریافت آثار پنجمین جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶  تمدید شد

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، بنابر تصمیم دبیرخانه جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری در خصوص تمدید مهلت دریافت آثار، با توجه به درخواست برخی از شرکت کنندگان و در نظر گرفتن شرایط زمانی بنا به تصمیم هیات دبیران  در مورد تمدید و مهلت دریافت آثار شرکت کنندگان تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹ تمدید شد.

امیدواریم عکاسان از این فرصت استفاده و در زمان باقی مانده با مطالعه دقیق متن فراخوان آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند. افرادی که تا کنون موفق به ارسال آثار خود برای شرکت در جشنواره در مهلت باقی مانده به نشانی اینترنتی http://oghaffestival.ir/ مراجعه و نسبت بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.

در خصوص اهداف جشنواره لازم به توضیح است که، موضوع جشنواره (وقف و ثمرات آن)  می باشد که با توجه به اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه، هدف شناساندن و معرفی وقف، مکان های موقوفه و نتایج مفید وقفمی باشد . عکاسان کافی ا ست  به جهت نشان دادن موقوفه بودن مکان یک بنا در فرم بارگذاری آثار در سایت جشنواره ، مکان دقیق عکس گرفته شده را توضیح دهند. لازم به توضیح است که بعد از داوری، صحت اطلاعات ارسالی آثار منتخب توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد.

در این دوره از جشنواره تنها نشاندادن مکان موقوفه مد نظر نیست و عکاس باید با دیدی خلاقانه و با نگاهی مستند به سراغ این اماکن رفته  و سعی کنند شور، حیات، زندگی و اتفاقات جاری را در عکس های خود به گونه ای زیبایی شناسانه به تصویر بکشند.

این جشنواره به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به منظور ترویج هر چه بیشتر فرهنگ وقف و ثمرات این امر حسنه در جامعه می باشد.
کمیته برگزاری جشنواره سید حسن رضوی بعنوان سرپرست امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه، لیلا یوسفی به عنوان دبیر جشنواره، ساسان رجبی دبیر هنری و کیارش کرمی دبیر فنی جشنواره در حال برگزاری می باشد.

هر گونه اطلاعیه و خبر تکمیلی پیرامون فعالیت دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت در بخش سرخط اخبار رسانه پایگاه عکس چیلیک منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
امین الرعایایی « نیشابور امروز » را نمایش می دهد
پسین
کارگاه تخصصی عکاسی مستند در اراک برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست